OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil beatrice17
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 80 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / ALTE DISCUTII / Legislatia privind vehiculele istorice Moderat de kennyc2, marczello_b
Autor
Mesaj Pagini: 1
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1139
M-am gandit sa venim in ajutorul celor care doresc sa isi inmatriculeze masina ca vehicul istoric si nu cunosc toti pasii si conditiile necesare pentru procedura de atestare.

Din cate stiu avantajale atestarii unui vehicul ca fiind istoric sunt urmatoarele:
-scutirea de la plata impozitului
-scutirea de la plata taxei de drum (rovinieta)
-scutirea de la plata taxei de prima inmatriculare
-mandria de a avea un vehicul functional si fara modificari lucru ce ii sporeste valoarea

Costurile de inscriere sunt urmatoarele:
-pregatirea vehiculului sa corespunda din punct de vedere tehnic si optic
-un drum pana la Bucuresti
-200 euro pt acordarea atestatului de vehicul istoric cu care se merge la RAR pt inscrierea lui in CIV


pus acum 13 ani
   
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1139
Regimul juridic al vehiculelor istorice:



pus acum 13 ani
   
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1139
PROCEDURA ACORDARII ATESTATULUI DE VEHICUL ISTORIC in conformitate cu normele  FIVA
    
     

Preambul



RETROMOBIL CLUB ROMANIA , este autoritate nationala FIVA , organism european membru UNESCO care reglementeaza activitatea in domeniul conservarii , restaurarii si  mentenantei  vehiculelor istorice .
In conformitate cu legislatia romana in vigoare RETROMOBIL CLUB ROMANIA ca autoritate nationala FIVA , emite  documentul numit „ATESTAT DE VEHICUL ISTORIC”  in baza caruia un vehicul poate fi considerat vehicul istoric putand beneficia de prevederile legale  in domeniu .



Procedura acordarii ATESTATULUI DE VEHICUL ISTORIC este urmatoarea :



   1. O persoana fizica sau juridica care solicita pentru un vehicul atestat de vehicul istoric poate beneficia de consultanta gratuita din partea RETROMOBIL CLUB ROMANIA cu privire la eligibilitatea unui anumit vehicul inaintea achizitionarii acestuia . In acest caz solicitantul va transmite pe adresa de e-mail a RCR datele sale de contact , date cu privire la vehiculul pe care doreste sa il achizitioneze si cat mai multe fotografii ale acestuia in format digital . In maxim 7 zile RCR va raspunde solicitantului cu privire la eligibilitatea respectivului vehicul .
   2. RCR organizeaza sesiuni de atestare pentru vehicule istorice. Posesorii de vehicule trebuie sa se prezinte cu vehiculele curate (spalate interior , exterior si motor si cu zonele in care se afla seriile de caroserie si motor curatate atent), la locul stabilit de comun acord cu reprezentantii RCR . Posesorii de vehicule vor completa o declaratie pe proprie raspundere cu privire la starea de originalitate a vehiculului si la mentinerea acesteia.

          * Conditiile necesare pentru obtinerea „ATESTATULUI DE VEHICUL ISTORIC” :
          * perioada trecuta de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv trebuie sa fie mai mare de 30 de ani . Prin model se intelege un ansamblu caroserie-motor . Nu se admit replici de vehicule istorice.
          * Vehiculele nu trebuiesc destinate folosirii zilnice . Aceste vehicule sunt folosite ocazional la manifestari ale vehiculelor istorice sau pentru hobby , mentenanta, inspectii RAR  .
          * Vehiculele trebuie sa fie originale sau restaurate original , sunt in perfecta stare de functionare si au un aspect estetic si tehnic conform cu cerintele unui vehicul care sa faca parte din patrimoniul tehnic si cultural national . Nu sunt eligibile vehiculele utilitare sau cu destinatii speciale (ambulante , masini mortuare ,etc.) care sunt folosite uzual in acest scop .
          * Culoarea autoturismului trebuie sa fie corespunzatoare paletei de culori originale . Aceeasi cerinta se impune si pentru partea interioara a vehiculului (tapiterii , mochete , capitonaje) . Nu se admite inscriptionarea respectivelor vehicule in scop comercial .
          * La sedintele de atestare comisia tehnica a RCR va face observatii cu privire la operatiunile de restaurare care se impun pentru o eventuala atestare a respectivului vehicul . Observatiile si recomandarile comisiei tehnice a RCR trebuiesc urmate ca atare neputand sa fie atacate .
          * Comisia tehnica va comunica respingerea sau admiterea dupa caz a cererii de atestare pentru vehiculul respectiv , decizia fiind irevocabila.
          * Modificarea unui vehicul dupa atestare se face pe propria raspundere a posesorului si se poate considera ca fals in declaratii si uz de fals  . Orice modificare descoperita duce automat  la anularea Atestatului de Vehicul Istoric , la sesizarea Registrului Auto Roman si a organelor de abilitate.

      * Taxa pentru eliberarea atestatului de vehicul istoric este 200 Euro in RON la data efectuarii platii indiferent de provenienta interna sau externa a vehiculului.

       


pus acum 13 ani
   
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1139
PROCEDURA DE ELIBERARE A CERTIFICATULUI DE ORIGINALITATE PENTRU VEHICULE ISTORICE
in conformitate cu normele FIVA
    
     



Art. 1. Clasificare

Pot primi certificate de vehicul istoric numai vehiculele pentru care RCR a eliberat anterior un atestat de vehicul istoric in baza caruia Registrul Auto Roman a inscris in CIV mentiunea Vehicul Istoric .
Vehiculele istorice se pot clasifica in urmatoarele categorii :

    * Antice –  construite pana la data de 31.12.1905
    * Veteran - construite intre 01.01.1906 si 31.12.1918
    * Vintage – 01.01.1919 – 31.12.1930
    * Post Vintage – 01.01.1931 – 31.12.1945
    * Clasice – 01.01.1946 – 31.12.1960
    * Post –Clasice – 01.01.1961 - 31.12.1970
    * Moderne – 01.01.1971 – 31.12.1977 ( cu respectarea conditiei de vechime minima 30 de ani de la data incheierii fabricatiei modelului respectiv ) .

Art.2.  Datarea vehiculelor

Criteriul principal de datare este inscrisul oferit de firma producatoare si eventualele documente de prima inmatriculare. In cazul lipsei acestor documente datarea se va face in functie de detaliile constructive ale vehiculului. De asemenea pot fi luate in consideratie acte si documente din arhive , muzee, etc.. Exceptia o constituie cazul unor modificari majore documentate, caz in care data fabricatiei o constituie data modificarii .

Datele utilizate pentru a determina data de fabricatie a unui vehicul sau parti componente ale unui vehicul, trebuie sa includa toate informatiile sau documentele legate de acestea. Sunt necesare numarul de sasiu / caroserie, motor si numarul de serie. Pentru vehiculele care au fost initial identificate cu numere de motor, acest număr va fi considerat ca numărul său de serie.

Responsabilitatea de a furniza documentele necesare acesta este întotdeauna a proprietarul vehiculului.


Art. 3. Modificari

Modificarile admise sunt cele inscrise in documentatia epocii respective si care sunt cuprinse in diverse documente de omologare ( sportive – omologari FIA) .

Art. 4. Obtinerea certificatului de originalitate RCR 

Clasificarea si aprecierea RCR se refera strict la originalitatea si calitatea vehiculului respectiv . Certificatul  RCR atesta modul in care vehiculul corespunde cu originalul. Proprietarul vehiculului inscris in CIV va completa o declaratie pe proprie raspundere privitoare la originalitatea si starea tehnica a componentelor si ansamblului vehiculului . Va permite reprezentantilor RCR., inspectia tehnica a vehiculului pentru a putea fi clarificate toate elementele necesare eliberarii certificatelor de originalitate. Orice modificare ulterioara a vehiculului , proprietarul se obliga sa o comunice catre  RCR pentru a se efectua modificarile in certificatul de originalitate . In caz contrar certificatul isi pierde valabilitatea .

Art.5. Transferul de proprietate

Vechiul proprietar trebuie sa notifice in scris RCR cu privire la schimbarea proprietarului .Trecerea noului proprietar pe certificatul de originalitate se face in baza cererii noului proprietar (trecut in cartea de identitate)  si a unei declaratii a vanzatorului .

Art. 6. Stabilirea originalitatii de catre RCR

RCR in baza regulamentului tehnic al FIVA clasifica vehiculele in functie de gradul de originalitate astfel pe urmatoarele tipuri   :

    * Tip A- SERIE - (standard)
    * Este un vehicul istoric, conform cu specificatiile seriei, asa cum a fost livrat de către producător. Se pot accepta modificări cosmetice minore si accesorii disponibile pe piata, din perioada de fabricatie.
    * Tip B – MODIFICAT IN EPOCA
    * Este un vehicul istoric special construit sau modificat în timpul productiei modelului pentru nevoile specifice, reprezentant al marcii sale si care are, prin urmare, propriul său interes istoric.
    * Tip C – REPRODUCERE SI REPLICI *
      *PENTRU ACEST TIP DE VEHICUL NU SE EMITE ATESTAT DE VEHICUL ISTORIC IN CONFORMITATE CU LEGEA ROMANA IN DOMENIU SI DECI NICI CERTIFICAT DE ORIGINALITATE.
    * O reproducere este o copie a unui vehicul istoric construit in afara perioadei de fabricatie de către un REPRODUCATOR cu sau fără piese originale si reproduce un anumit model. Acest vehicul istoric trebuie să fie marcat în mod clar ca o reproducere. Vehiculul istoric va fi denumit printr-o combinatie de marci ale reproducatorului si ale producătorului si modelului pe care il reproduce (Exemplu: Smith Bugatti Tip 35).
    * O replică răspunde la aceleasi criterii, dar, de asemenea, trebuie să fi fost construit de către producatorul vehiculului original.
    * Aceste două categorii, reproduceri si replici, vor fi datate cu data de fabricatie.
    * Tip D – MODIFICAT DUPA PERIOADA DE PRODUCTIE
    * Este un vehicul istoric clar identificat si modifcat in afara perioadei de fabricatie, la care modificarile au fost realizate după perioada de productie dar respectând caracteristicile din acelasi timp si folosind componente cu caracteristici perioadei.
    * Tip E – EXCEPTII
    * Vehicul clar identificat, care a suferit modificări costructive în afara perioadei de productie, care nu respectă obligatoriu caracteristicile epocii si care poate ingloba tehnologii sau materiale, toate istorice, disponibile la momentul modificarii si nedisponibile la data productiei. Un vehicul de acest tip trebuie să păstreze întotdeauna sasiul / cadru original si trebuie să aibă caroseria în similara perioadei de fabricatie pentru acest model. Dintre elementele de mai jos, toate istorice, nu pot fi mai mult de două schimbate:
    * - Motor
    * - Transmisie
    * - Roti
    * - Suspensie Fata, Sistem directie
    * - Suspensii spate
    * Aceste modificări, care pot fi făcute recent, nu schimba data de fabricatie a vehiculului

Clasificarea in  functie de starea de conservare  in urmatoarele grupe  :

    * Grupa 1 – ORIGINAL
    * Un vehicul istoric asa cum a fost produs original, nemodificat, si usor deteriorat.
    * Grupa 2 – AUTENTICE
    * Un vehicul istoric uzat, dar niciodată restaurat, în conformitate cu specificatiile de origine si cu un istoric cunoscut, aflat în starea sa initială, sau deteriorata. Piesele uzate in mod normal pot fi înlocuite cu altele cu caracteristici conforme celor originale. Reparatiile sunt acceptate în vopsea, tapiterie si (re)cromare.
    * Grupa 3 – RESTAURATE
    * Un vehicul istoric avid o identiate certa total sau partial demontat, reconditionat si reasamblat. Sint acceptate numai diferente minore de la specificatiile producatorului, atunci când nu sunt disponibile piesele de schimb sau a materialelor originale, dar pot fi înlocuite de altele cu caracteristici similare. Finisaje interioare si exterioare ar trebui să fie cât mai fidele posibil specificatiillor originale ale epocii.
    * Grupa 4 – RECONSTRUIT
    * Este un vehicul istoric compus din una sau mai multe părti ale aceluiasi model sau provenind de acelasi tip de vehicule, asamblate cat mai apropiat de specificatiile originale ale producătorului. Piesele de schimb originale trebuie să fie utilizate atunci când este posibil, atunci când sunt disponibile, dar pot fi înlocuite cu altele dacă au aceleasi caracteristici. Finisaje interioare si exterioare ar trebui să fie cât mai fidele posibil cu specificatiile originale.









Nota : Vehiculele istorice care sunt in proces de restaurare sau a caror restaurare nu a reusit pentru a se realiza componistica originala si aspectul original nu pot primi certificat de originalitate .



Comitetul Director al RETROMOBIL CLUB ROMANIA .
Pentru orice alte relatii :
Cristian STOIAN – 0722.209.166
Ovidiu IONESCU - 0744.381.792


pus acum 13 ani
   
vlad_ford_v8
Fondator Banat Auto Retro Club

Din: EU
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 123
CONCRET PENTRU CEI CARE NU SUNT ECONOMISTI SAU INGINERI:
ORDIN nr.1.700 din 12 octombrie 2005
al ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului privind modificarea şi completarea Reglementărilor privind condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice din România - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003, cu modificările şi completările ulterioare


În temeiul prevederilor art. 5 alin. (2) lit. i) şi ale art. 50 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.109/2005 privind transporturile rutiere, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr.412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite următorul ordin:

Art. I. - Reglementările privind condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice din România - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr.211/2003, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.275 şi 275 bis din 18 aprilie 2003, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

- Punctul 2 al capitolului V va avea următorul cuprins:

"2. Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecută de la încetarea fabricaţiei tipului respectiv de vehicul (care a utilizat acelaşi tip de caroserie şi acelaşi tip de motor) este de cel puţin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate şi reconstruite, sens în care deţinătorii lor vor obţine un atestat de vehicul istoric, emis de către autoritatea naţională a FIVA (Federaţia Internaţională a Vehiculelor Istorice) în România, Retromobil Club România. Pentru vehiculele istorice, Registrul Auto Român eliberează CIV dacă vehiculul deţine un atestat de vehicul istoric şi dacă el corespunde în ceea ce priveşte verificarea stării tehnice,
având în vedere caracteristicile tehnice de la data fabricaţiei. Registrul Auto Român menţionează în CIV eliberate vehiculelor istorice textul «Vehicul istoric». Totuşi, dacă Registrul Auto Român constată că un vehicul cu atestat de vehicul istoric nu îndeplineşte condiţiile necesare pentru încadrarea în această categorie, nu eliberează CIV. De asemenea, tot pe baza atestatului de vehicul istoric se va înscrie textul «Vehicul istoric» şi în CIV deja eliberate pentru vehiculele istorice înmatriculate în România."
Art. II. - Regia Autonomă "Registrul Auto Român" va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


_______________________________________
Ford Mercury V8

pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 586
Inca o chestiune de amintit este faptul ca un vehicul istoric dupa ce va fi autentificat si i se va face mentiunea in CIV de catre RAR, va fi inspectat tehnic(ITP) DOAR de catre statiile RAR(tot din 2 in 2 ani).

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1139

florin_cars a scris:

Inca o chestiune de amintit este faptul ca un vehicul istoric dupa ce va fi autentificat si i se va face mentiunea in CIV de catre RAR, va fi inspectat tehnic(ITP) DOAR de catre statiile RAR(tot din 2 in 2 ani).

Lucru foarte bun pentru ca asa exista certitudinea ca vehiculele istorice se pastreaza intr-o stare buna tehnica si optica si nu apar modificari la ele.


pus acum 13 ani
   
wob
Simpatizant din Maramures

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 339
Si sa nu uitam, ca mai este o favoare pentru masini avizate istorice, mai ales in strainatate este cunoscut si valabil 100%, ca "poate patrunde in zonele declarate istorice, si in care sunt interzise accesul autovehiculeleor, fara aprobari speciale." In aceste locuri poti patrunde, cu mare "mandrie" de masina ta istorica, si la parcarea sau expunerea lui, vei avea multi amatori sa faca poze cu masina ta, in peisajul  istoric in care se inbina perfect.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.

pus acum 13 ani
   
deyan56
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 202
singura problema e ca masina trebuie sa fie aproape perfecta si totul original.Am incercat si eu acum 2 saptamani sa fac ceva dar nu a iesit.

pus acum 13 ani
   
wob
Simpatizant din Maramures

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 339
Asv cred ca indirect, dar te referi la reprezentantii judeteni, in primul rand ILFOV, alta nu tare poate intra in discutie. Referitor la anuntul ca masina istorica intra in posesia statului, este conplect tendentios si rauvoitor, cauzata de faptul ca nu toti poseda masina cu atestat istoric. Pot contrazice pe oricine, din tara asta mioritic, ca nu este asa, eu fiind posesor a 2 masini cu atestat istoric. Nu contest suma care trebuia sa investesc in aducerea lui in starea originala, sa primesc atestat. De asta fuge lumea si vorbeste pe alatur referitor la atestate. De altfel cel mai simplu este sa postati Retromobilul si gasiti Legislatia, postat mai sus. E mai bine de la sursa oficiala, decat de la interpretrari personale.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.

pus acum 13 ani
   
vlad_ford_v8
Fondator Banat Auto Retro Club

Din: EU
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 123
Identificare act, Numar/data:   Ordin nr.1.700 din 12 octombrie 2005
Emitent:                               Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului
Cu functie:                              de modificare a Ordinului nr.211/2003
Publicare:                  Monitorul Oficial nr. 935/20 oct. 2005

   
Modifică:     Ordinul nr.211/2003  al ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei pentru aprobarea Reglementărilor privind condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice din România - RNTR 2

Modificat de vlad_ford_v8 (acum 13 ani)


_______________________________________
Ford Mercury V8

pus acum 13 ani
   
vlad_ford_v8
Fondator Banat Auto Retro Club

Din: EU
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 123
Din CODUL FISCAL AL ROMANIEI pe 2010

CAP. 4  -  Taxa asupra mijloacelor de transport
ART. 261  - Reguli generale
(1) Orice persoană care are în proprietate un mijloc de transport care trebuie înmatriculat în România datorează o taxă anuală pentru mijlocul de transport, cu excepţia cazurilor în care în prezentul capitol se prevede altfel.
(2) Taxa prevăzută la alin. (1), denumită în continuare taxa asupra mijloacelor de transport, se plăteşte la bugetul local al unităţii administrativ-teritoriale unde persoana îşi are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz.
(3) În cazul unui mijloc de transport care face obiectul unui contract de leasing financiar, pe întreaga durată a acestuia, impozitul pe mijlocul de transport se datorează de locatar.
(4) În cazul în care contractul de leasing încetează altfel decât prin ajungerea la scadenţă, impozitul pe mijlocul de transport este datorat de locator.

Norme metodologice - ART. 262  Scutiri
Taxa asupra mijloacelor de transport nu se aplică pentru:
e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale în vigoare.

Norme metodologice
106.1 Prin vehiculele istorice definite conform prevederilor legale în vigoare, se au în vedere vehiculele definite prin Reglementările privind condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice din România - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Modificat de vlad_ford_v8 (acum 13 ani)


_______________________________________
Ford Mercury V8

pus acum 13 ani
   
wob
Simpatizant din Maramures

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 339
Deci fara multe explicatii, conf. art.3 din L 157., eu de 2 ani, nu platesc pe cele doua masini istorica ale mele: inpozit si rovinete(taxa de drum). A trebuit la Adm. Financ. sa depun o cerere, cu anexa de carte de identitate, pe baza carui act masina figureaza fizic cu scutire de orice plata. Doar asigurarea obligatorie sau Casco faci, dupa preferinta. BRD-ul face Casco la masini istorice la suma de despagubire, care doresti, dar platesti ca" POPA" dupa valoarea masinii ce o declari tu!( am platit anul trecut cam 100 de Eu,/3 luni, la o valoare de despagubire de 10000 de Eu,.pentru Ovali al meu)
   Am relatat fapte concrete, si nu povesti dupa auzite! Vom vedea ce reasezari de preturi vor fi pentru anul 2011.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.

pus acum 13 ani
   
vlad_ford_v8
Fondator Banat Auto Retro Club

Din: EU
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 123
Cu rovinieta cum ai rezolvat sa nu o platesti?

_______________________________________
Ford Mercury V8

pus acum 13 ani
   
wob
Simpatizant din Maramures

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 339
Nu a trebuit nici o rezolvare pentru rovineta, ca conform legii esti scutit de rovineta,(taxa de drum), dar daca politistul nu cunoaste legea e treaba lui, de altfel sunt alte metode de verificare si la confirmarea cand te-a prins cu cititorul, spune ca ai scutire de asta, ca stapinesti o masina atestata istorica care este evidentiat atat la finante, cat si la politie, cat si in actele tale de certificat si cartea masinii. Pentru siguranta poti pune si o copie a legii 157/art.3,  sa arati la analfabetii de pe marginea drumului. E atat de simplu, mai mare efort este obtinerea acelui atestat istoric.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.

pus acum 13 ani
   
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1139
am aflat recent ca la masinile cu atestat de vehicul istoric exista posibilitatea sa se faca asigurarea rca pe o perioada de minim o luna si nu 6 luni cat era pana acum.

cred ca este un lucru foarte bun pt cei care ies cu masina doar la evenimente sau doar pe perioada verii


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la