OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Jamieknv la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 37 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / SA NE CUNOASTEM / TRABANT 601 - Gusteru VA SALUTA din Timisoara Moderat de kennyc2, marczello_b
Autor
Mesaj Pagini: 1
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
!!! BINE V-AM GASIT !!!

Ma prezint pe mine si apoi "utilajele" mele MULT iubite Trabant601
Ma numesc George dar oamenii ma stiu Gusteru.Sunt fondatorul si administratorul Traby Club Romania(NEW STYLE VERSION). Am 32 ani,profesie "injiner" constructor.Nascut la Alba Iulia dar "maritat" in Timisoara de 4 ani.
Cam atata ... aaaaa IUBESC masinile oldschool  dar cu precadere marca IFA-Trabant.
De cand ma stiu la noi in familie a fost un trabynozaur. Eu sunt infectat cu trabantita cronica de vreo 6-7 ani. Am avut 5 traby,acu' am decat doua. Unul pe numele meu,unul pe numele sotiei.

Al meu AB-81-DDR : an 1981,motor orig.aprindere platini,restaurat in 2008 A-Z.

Al sotiei: TM-90-RDG an 1990, motor orig.aprindere platini,restaurat in 2010 A-Z.
Va arat si pozele cu mandreturile mele
Mentionez ca alta/e masini nu am. . Sper sa va placa   
Aaaaaa ... si inca ceva ; daca primesc binecuvantarea ADMIN am o SURPRIZAAA placuta pt voi - Colectia partiala revista autoturism - care vreau sa o impartasesc cu voi 


trabant 601 gusteru saluta din timisoara !!! bine v-am gasit !!!ma prezint mine apoi mele mult

50.7KB

Modificat de trabyro (acum 13 ani)


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 13 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Poate inca nu ma pricep ... cu formatul forumului ... dar am uploadat poze mai multe ... asa ca mai pun un reply cu celalat traby - al nevestii. 

Si daca tot vorbim de TRABANT imi permit o scurta pagina de istorie a marcii
==========================================================
ISTORIA AUTOTURISMULUI TRABANT

Trabant este un automobil care a fost produs în Republica Democrată Germană în perioada 1957 - 1991 Cat timp a existat Zidul intre Germania de Est si cea de Vest, Trabantul a fost relativ necunoscut in Europa Occidentala. Datorita zecilor de mii de cetateni ai RDG care si-au parasit tara prin Ungaria si Austria spre sfarsitul verii anului 1989, micuta masina a devenit un star in mass media si a ajuns cunoscuta Occidentului. Legat de acest fenomen a fost si alegerea sa drept "Masina anului 1989" in Germania de Vest. A fost o recunoastere si o apreciere a acestei masini. Dar circumstantele in care a fost conceputa si dezvoltata sunt necunoscute multor oameni.Dupa al doilea razboi mondial, Germania a fost impartita conform tratatului de la Potsdam. Germania de Mijloc a devenit o zona de ocupatie ruseasca. In urma unei decizii a Aliatilor, industria de aparare germana a fost dezmembrata, aceasta incluzand si uzinele Autounion cu fabricile Horch si Audi in Zwickau (AWZ).

Grupul Autounion includea si faimoasa DKW (Das Kleine Wunder - Mica Minune). O alta decizie interzicea fabricarea de masini in zonele ocupate. Cand s-a renuntat la aceasta decizie, au inceput cateva motorizari modeste. Constructia de autoturisme a inceput cu IFA F8, al carei design se baza pe un autoturism de dinaintea razboiului - DKW F8. Masina avea un motor in doi timpi cu doi cilindri, racit cu apa. Tractiunea era pe rotile din fata si a fost produsa intre 1949 si 1955.A fost dezvoltata apoi o masina mai mare, IFA F9. Aceasta se baza pe proiecte ale DKW de dinaintea razboiului si se asemana destul de mult cu o masina DKW din vest. F9 avea un motor nou cu trei cilindri, tot in doi timpi si tractiunea tot pe rotile din fata. Caroseria era aerodinamica si atractiva, si exista si in varianta break si decapotabila.
A fost produsa intre anii 1949 si 1953. In 1953 productia a fost transferata la Eisenach, unde mai tarziu a fost produs Wartburgul.In 1953 a fost luata o decizie de stat de a se construi si o masina mai mare, de lux. Astfel a aparut "Sachsenring" P240, cu motor in patru timpi de 2400 cm3, cu tractiune clasica (pe rotile din spate). Aceasta a fost produsa intre 1955 si 1959.Intre timp, datorita crizei de metal (otelariile ramasesera in RFG, iar importul de tabla era sub embargoul statelor vestice fata de Germania de Est), au fost dezvoltate materiale plastice ca inlocuitor al otelului. Astfel a aparut Duraplast - un material compozit obtinut dintr-o rasina fenolica intarita cu fibre textile.

Panourile pentru autoturisme au fost obtinute din Duraplast prin presare pe o presa a carei parte inferioara era din otel, iar partea superioara dintr-un cauciuc tare. Ambele suprafete erau incalzite la o anumita temperatura, iar presarea dura cam 10 minute, in functie de piesa ce trebuia obtinuta. Pentru prima data panourile de Duraplast au fost folosite la cateva IFA F8 si au fost lasate nevopsite.La targul de la Leipzig din 1955 a fost prezentata o masina noua care a folosit caroseria din Duraplast.Avea un motor in doi timpi racit cu apa, montat transversal, cu tractiune fata. Aceasta a fost AWZ P70 (sau "Zwickau" P70) si a fost construita intre 1955 si 1959, in trei versiuni: berlina, break si coupe si ar putea fi considerata predecesoarea Trabantului de astazi.

Motorul sau era bazat pe vechiul F8: doi cilindri, doi timpi, 690cm3 si 22CP.1957 O data cu decizia de a construi P240, s-a hotarat si construirea unei masini mai mici, si anume "Trabant" P50 (P vine de la masina de pasageri, iar 50 este capacitatea cilindrica: 500cm3). Numele de Trabant a fost dat masinii dupa intrarea in productie si a fost rezultatul unui concurs. El reprezinta pe de o parte "tovaras al omului", iar pe de alta parte aminteste de lansarea primului satelit artificial al Pamantului - Sputnik, la 4 septmbrie 1957, cu putin inaintea inceperii productiei de pre-serie. La aceasta masina se intalneste pentru prima data motorul racit fortat cu aer - un motor in doi timpi cu doi cilindri de 18CP. Masina folosea o structura de rezistenta si podea facute din otel. Motorul, transmisia, directia si suspensiile fata erau montate pe o rama detasabila, ce putea fi desprinsa prin desfacerea a sase suruburi, lasand astfel accesul liber la toate componentele. Principiul de fabricatie folosit i-au adus lui P50 reputatia de masina fiabila, economica si usor de reparat, cu costuri de intretinere mici. A fost construit in versiuni berlina, break si van intre 1957 si 1962, in aproximativ 132000 de exemplare.1962 Nevoia crescuta de confort a dus la dezvoltarea de noi motoare mai puternice (P50/1 - 500cm3, 18CP, apoi P50/2 - 500cm3, 20CP) si astfel s-a ajuns in 1962 la P60, cu motor de 600cm3 si 23CP.
1964 In 1964 a aparut o caroserie complet noua: P601. Aceasta mentinea acelasi concept de baza, oferind mai mult spatiu interior si pentru bagaje. Desi acum poate parea desueta, pentru multi ea era frumoasa timp de peste trei decenii si a fost mentinuta pana la inchiderea productiei in 1991.Mentinerea aceleiasi caroserii a facut pe multi sa creada ca masina nu a evoluat deloc. De fapt, ea a fost imbunatatita continuu si in fiecare an au aparut noi schimbari. Astfel a aparut editia "de lux" in 1966 iar in 1969 aparea o versiune de motor de 600 de cm3 si 26CP. Modificarile la motor i-au permis sa functioneze cu mai putin ulei amestecat cu benzina. Franele au fost perfectionate, iar instalatia electrica a trecut de la 6V la 12V. Au fost prea multe modificari pentru a le insira aici, dar toate au fost facute astfel incat sa poata fi aplicate si masinilor mai vechi. Multe Trabanturi mai vechi au fost reciclate si reconstruite cu grija si aduse la zi cu componente mai noi. P601 a fost disponibil in trei forme de baza: o berlina, un break si un jeep decapotabil - disponibil atat in varianta civila cat si cea militara.
Sfarsitul istoriei

O data cu schimbarile politice produse pe 9 Noiembrie 1989, cetatenii RDG au putut sa achizitioneze masini din Vest. Aceasta a dus la scaderea dramatica a vanzarilor de 601 si 1.1. Incercarea de a le revigora prin introducerea unui nou design a esuat deoarece uzinele Sachsenring nu aveau forta financiara necesara unei campanii publicitare. Astfel, ultimul Trabant P601 a parasit banda de fabricatie din Zwickau la 25 iulie 1990. In aceeasi zi, primul Volkswagen Polo a fost produs aici in serie.
Pe 30 aprilie 1991 ultimul Trabant, de aceasta data un 1.1 a iesit pe poarta uzinei spre a se indrepta spre muzeul autoturismului "August Horch Zwickau".
Timp de 33 de ani uzinele "VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau" (cunoscute din 1990 ca "Sachsenring Automobilwerke GmbH" au produs 3.096.099 autoturisme

trabant 601 gusteru saluta din timisoara poate inca pricep ... formatul forumului ... dar uploadat

69.5KB

Modificat de trabyro (acum 13 ani)


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 13 ani
   
kennyc2
Fondator Old Timer Club

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 619
Bine ai venit trabyboy si eu la randul meu am fost trabantist periculos daca voi mai avea ocazia sa achizitionez o asemenea bestie nu am sa stau pe ganduri .
Asteptam desigur mai multe poze , interior exterior etc , albumul pe fileshare nu functioneaza .
Stiu masinutza ta am vazut-o prin oras ma bucur ca te avem printre noi ,duminica de obicei ne bem cafeaua de la ora 12 la galeria 1 , cand poti treci pe acolo , daca nu te superi dami te rog un PM cu datele tale de contact sa te bag in baza de date
Inca o data BINE AI VENIT


_______________________________________
oLd SChOOL rULES
Kawasaki z500 1980


pus acum 13 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Pai ... atunci MORE PICT: AB 81 DDR



si TM 90 RDG



Na' ... ce sa zic ... bani muuuuulti si timp am investit in masinutele astea pe care le iubesc ENORM!!!!


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 13 ani
   
administrator
Administrator

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1061
un impatimit in adevaratul sens al cuvantului! felicitari pt munca depusa si rezultatele dobandite! te asteptam printre noi cum bine a zis si cristi (kenny2). salutari, si inca o data felicitari!

_______________________________________
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.

pus acum 13 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
MULTUMESC inca o data de faina primire !! si chiar vreau sa ajung duminica la o cafa' - sa ne vedem.

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 13 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
M-au contactac cei de la TION - tin de ziarul AGENDA pt a le acorda un interviu si o sedinta foto.
Iata rezultatul. Pt a vedea toate pozele din material CLICK pe " Foto Gusteritan George - Posesor de Trabant" de sub poza mare si apoi in dreapta pozei va aparea o sageata rosie dreapta next 

LINK catre articol AICI:

acu' am citit atent si au facut 4 greseli : nu am avut 5 traby deoadata; traby meu e din 81 nu 83 si masina nevestii e din 90 dar nu e 1.1 . m-au upgradat  si eu NU am avut traby decapotabil ci unul care l-am vandut a ajuns decapotabil la PNL Cugir-AB  . In rest au scris ok zic eu

Poze din material     LOL sunt celebru - hi hi hi   La mine in cartier 



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 13 ani
   
kennyc2
Fondator Old Timer Club

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 619
Super fain , am vazut de dimineata anuntul

_______________________________________
oLd SChOOL rULES
Kawasaki z500 1980


pus acum 13 ani
   
administrator
Administrator

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1061
foarte reusit reportajul. felicitari!

_______________________________________
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.

pus acum 13 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
  MULTUMESC baieti , multumesc ... 

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 13 ani
   
asv
Fondator Old Timer Club

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1139
felicitari Gusteru 

interesant articolul cu acea statistica...
insa doar 500 de Oltcit in TM? 
as vrea sa vad si eu cele 2 Tatra indiferent de starea lor 


pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
tu stai cumva prin complex, pe langa un american V8?

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
da , in complex. in spate la roma.   

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Ehehe ... nu am mai scris cam de multisor la dvs in forum. Ca sa mai zic una alta despre moa ... ne-am mutat in zona Modern la casa nostra cu rate pe muuuulti ani. Deci traby e acu' la alta adresa si poateee o sa ai iau un fratior komby.Asta anul asta pana mi putem sa le inmatriculam ...ca apoi pa. Si tot aveam eu pitic pe un komby bun ... acu' sa vedem ce noroc oi'avea.Cu siguranta o sa vi-l arat si dvs daca se materializeaza dorinta. 

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
administrator
Administrator

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1061
Pai asa sa faci si sa ne ti la curent cu ce se mai intampla in lumea mondena a trabantistilor

_______________________________________
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Ei bine,iata ca va tin la curent :

VA ASTEPTAM DRAGILOR !!! :-)


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
ce particularitate are treapta a 4-a, a cv de la trabi ? 

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
are frei-adica mersul in liber,adica nu face frana de motor numai in vit1,2,3. e pe principul pinionului la semicursiera

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
L-am scos pe Toderut la plimbarica dupa ce in prealabil l-am dus la spalatorie si am curatat BINE cu multa apa pe dedesupt de sarea din iarna. Urmeaza sa corectez pe unde deja se cam vad urmele trecerii timpului asupra vopselei. SPER in weekend ,ca dupa job ... nu'i timp ca se face noapte.



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
l-am vopsit pe mititel ... brotacel sau guster ... cum vreti 



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
sport1299
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 89
asta e ddr-ul?

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Da 

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
treci pe la RAR Gustere


trabyro a scris:

are frei-adica mersul in liber,adica nu face frana de motor numai in vit1,2,3. e pe principul pinionului la semicursiera

asta si vroiam sa-mi confirmi 

Modificat de florin_cars (acum 12 ani)


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 12 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
sapt.aceasta merg la rar. nu am inteles semnul tau " "
Poze.L-am adus acasa...mai am de remontat chestiuni si bibilelei la greu.



Modificat de trabyro (acum 11 ani)


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
administrator
Administrator

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1061
Arata foarte bine bvo Gustere
Florine     sunt sigur ca trece raru


_______________________________________
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
 

Atunci nu pot decat sa ma bucur, insa e un hop mare(de care multi se feresc), de aici si semnul 


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Nu trebuie DECAT sa imi treaca in carte si talon la OBS noua culoare. Altceva NU trebuie sa ai faca afara de confruntarea seriilor sasiu si motor.

_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
cred ca nu te-ai prea "lovit" de RAR in viata ta..
cu orice ocazie ajungi la RAR, au dreptul daca doresc sau li se pare ceva suspect(de ex masina e veche..fumul lung, zgomote, etc), sa-ti retina masina 45min pt teste, si daca ceva nu corespunde, iti anuleaza ITP-ul si te trimit pieton sa-ti repari masina, sa revii pt ITP.

PS: unde e seria sasiu?

Modificat de florin_cars (acum 11 ani)


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
deasupra rezervorului,deci la vedere.
ma gandesc ca nu or avea tampenii chiar cu mine 


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
singurul atu al trabiului tau, este starea buna(mai arata si frumos), pt ca in rest, orice trabi banuiesc ca ar fi luat la ochi(daca clientul n-ar avea ceva pcr pe acolo) 

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Incet incet ne revenim la forma finala de TRABANT        Mai am putin putin    si sunt OK Coral



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Dupa 65.000 km / 4 ani a venit vremea re-segmentarii motorului. Poze cu detalii. Desi aveam 3 segmenti blocati din 6 pornea mititelul brici si mergea bine insa se auzea un zbarnait ciudat peste 85km/h.Am tot,NOU ORIGINAL DDR sa pun in loc.Neamtul tot neamt si motorul german tot motor german ! LIKE & LOVE za' traby !!!
================================================



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
sport1299
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 89
foarte frumos descris iar pozele pas cu pas ajuta foarte mult
  astept cu nerabdare continuarea...

BRAVO Gusteru 


pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Acesta este necesarul de materiale. O sa urmeze si montarea pas cu pas insa am o sincopa (segmentii care eu ai tinem de cota 3 sunt de fapt cota 1 - cutie veche si s-au incurcat). In cateva zile imi vin segmentii buni si continui tutorialul. DACAA camera video nu imi face feste o sa postez si pornirea "in blind" dupa segmentare si schimbare pistoane ...
Merci de apreciere ;-)



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Continuare:

pKhui-RsyGI[/youtube]#]TRABANT-start up after change piston rings.3gp

Am iesit cu el pana la aeroport sa il aud.Merge EXCELENT !! Ajunge la 60 km/h ULTRA repede. In viteza IV la 70 km/h (cat o sa dau max.in rodaj) merg pe ZERO becuri sau RAR primul clipeste.
Inca o data ai multumesc lui Victor pt ca m-a ajutat cu segmentii cota III  :icon_salut:
Si normal ca ai multumesc lui Carmen care m-a ajutat si la montare si la fotografiere - bineinteles pt BINELE TRABANTISTILOR  :wave:


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
pfuuuiii .... aceeasi eroare ca si pe classic CJ ... nu imi arata pozele
POATE isi va reveni serverul pt ca pozele SUNT IN POSTARE -  AICI ... dar nu apar


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
fain, dar faza cu "becurile" n-o intelegem toti, ai putea detalia?

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Aaa ... imi cer scuze.trabantul are din fabrica un ceas cu 7 sau modelul noi 12 LED care arata consumul instantaneu.Trece printr-un dispozitiv cu o elice si un beculet care numara cata benzina trece si asta in bord cu un montaj iti aprinde led-urile.In video acesta ceasul nu arata perfect pt ca nu era instalatia completa.Acuma e :-)
Video elucideaza



_embedded

Am prins vreme foarte faina si ... am iesit la o mica sedinta foto (stiti ca imi place sa imi "fotez" animalul sforaitor). Nu e spalat de la ultima ploaie ... ca lucea si mai tare  ;D Acuma am si numerele de TM ... totul in regula,talon ALL INCLUSIVE 

==============================================



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
Continuarea - la ce e mai inainte
VIDEO cu prima cheie (fara racire si table pe el) - sa vad daca sufla vreo garnitura



_embedded



=============================================

Aici nu am mai avut CUM sa fac si poze(ca nu mai aveam maini) dar explic:
- ATENTIE cand manevrati cilindrul sa NU trageti de el in sus prea mult ca va iasa pistonul si implicit va "scapa" segmentii
- se ia cyl.2,se pozitioneaza cu evacuarea inainte,se pune siguranta pe piston-cea din STANGA
- se pune colivia in biela
- se coboara cyl. cu pistonul in el pana se aliniaza boltul cu colivia
- se BATE USOOOR cu un ciocan MIC in bolt ghidandu-l cu mana de jos
astfel ca boltul sa NU CUMVA sa loveasca capatul coliviei
- se bate cu o tubulara mica in bolt pana ajunge in siguranta din cealata parte
- se pune cea de-a doua siguranta-cea din DREAPTA
- ATENTIE : sa lucrati cu carpa pusa peste deschiderea spre motor la cyl.1 caci daca SARE siguranta si intra inauntru ... E GROASAA RAU ca trebuie scoasa NEAPARAT astfel BYE BYE ambielej. DECI ATENTIE

- se repeta aceeasi operatiunept cyl.1
==========================================
Continuare:



====================

Modificat de trabyro (acum 11 ani)


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
mestere guster, esti profesor la pozat(si mesterit)

am inteles faza cu ledurile, multumesc  si BMW are un ceas in sensul asta, si mai sunt si alte variante, fain cu ledurile totusi, pare tehnologie mai "moderna" decat are BMWu' rechin   


Intrebare la tine, cat a costat transcrierea, ma poti ajuta cu preturile actuale?
Ca va trebui sa fac si eu o transcriere, iar prima si singura operatiune de genul, am intreprins-o acum 10-11 ani     

Modificat de florin_cars (acum 11 ani)


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
scz ca rasp mai tarziu . CU TOTUL cam 600 ron.
na ... asa erau orig din fabrica cu acel ceas indicator


_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 143
TRABY CLUB ROMANIA ureaza LA MULTI ani tuturor iubitorilor si iubitoarelor de OLD STYLE CARS ! Multa sanatate !



_______________________________________
Dedicat Trabantistilor
Tel +4 0721 130587 +4 0740 485474  YM trabyro[@]yahoo.com

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la