OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
theo23
Femeie
24 ani
Arges
cauta Barbat
26 - 45 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / PROBLEME TEHNICE / Dacia 1310 TLX '89 Moderat de kennyc2, marczello_b
Autor
Mesaj Pagini: 1
yeu
Participant la intalniri

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
As avea nevoie de putin ajutor. daca stiti cumva o cutie de viteze 5+1 pt batranica mea, raman dator.
Am probleme cu actuala cutie, treapta a 2-a "am pierdut-o", iar a 5-a o gasesc doar cand sunt mai "norocos".
Multumesc anticipat!

Modificat de vyrrutzu (acum 15 ani)


_______________________________________
ROCK - God's greatest invention!
Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK

pus acum 15 ani
   
Diaskoda
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 36
gasesti la shrot la iesirea spre sag pe partea stanga imediat ce treci de pod, (shrotul ala cu patrolul rosu )

_______________________________________
Skoda 120L         -1979  (Monstrul)
Manta B GSI 2.0E -1985  (Manta Rosie)

pus acum 15 ani
   
yeu
Participant la intalniri

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
inca ceva, am un huruit continuu in timpul rularii la roata dreapta fata, iar cand franez, este chiar infernal. ceva idei? mentionez ca nu am avut si nu am timp si nici unde sa o desfac sa vad exact ce este. eu cred ca este de la etrier, pistonasul nu se mai retrage destul si astfel ramane placuta mereu pe disc...

_______________________________________
ROCK - God's greatest invention!
Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK

pus acum 15 ani
   
TM06CZR
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 101
placute de frana mai ai?

pus acum 15 ani
   
yeu
Participant la intalniri

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
pai acu vreo 4 luni cand le-am verificat mai aveau destula carne, problema este de ce se aude in continuare huruitul in timpul rularii si cred ca si masina merge mai infranata.... este aiurea ca nu pot sa ma uit eu la ea, pentru ca nu am timp... iar la mine la munca este service-ul ocupat cu un microbuz desfacut complet si nu au timp de a mea...

Modificat de vyrrutzu (acum 15 ani)


_______________________________________
ROCK - God's greatest invention!
Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK

pus acum 15 ani
   
misu de cluj
Simpatizant din Cluj

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 12

vyrrutzu a scris:

inca ceva, am un huruit continuu in timpul rularii la roata dreapta fata, iar cand franez, este chiar infernal. ceva idei? mentionez ca nu am avut si nu am timp si nici unde sa o desfac sa vad exact ce este. eu cred ca este de la etrier, pistonasul nu se mai retrage destul si astfel ramane placuta mereu pe disc...

Vezi si placutele, dar s-ar putea sa ai vreun rulment spart.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
yeu
Participant la intalniri

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
am rezolvat pana la urma. am schimbat fuzetele cu totul. am gasit fuzete complete (cu discuri, placute si etriere). problema era in principal de la placute(erau tocite bine) si din cauza lor eram in "carne" cu discurile. asta e, daca ma iau dupa alti "mesteri" in loc sa ma uit eu personal... deh

_______________________________________
ROCK - God's greatest invention!
Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK

pus acum 15 ani
   
administrator
Administrator

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1061
alta problema !

am schimbat - cu ajutorul lui Scoica !!! - servo frana, dar frana tine mai calumea de la a doua pedala (pt asta voi aerisi franele), dar in continuare in momentul in care apas frana motorul trepideaza si scade turatia. cand motorul este rece chiar se opreste daca apas frana, daca este cald doar scade turatia si tremura.

ceva idei de ce are astfel de manifestari?


_______________________________________
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.

pus acum 14 ani
   
kennyc2
Fondator Old Timer Club

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 619
Un motiv sa faca asta ar fi ambreiajul , daca o luam dupa logica inseamna ca ramane debraiat alt motiv nu ar fi , trebuie verificat cablul de ambreiaj zic eu sa vezi daca e de acolo .

_______________________________________
oLd SChOOL rULES
Kawasaki z500 1980


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la