OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login
POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: theo23
 | Femeie 24 ani Arges cauta Barbat 26 - 45 ani |
|
yeu
Participant la intalniri
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
|
|
As avea nevoie de putin ajutor. daca stiti cumva o cutie de viteze 5+1 pt batranica mea, raman dator. Am probleme cu actuala cutie, treapta a 2-a "am pierdut-o", iar a 5-a o gasesc doar cand sunt mai "norocos". Multumesc anticipat!
Modificat de vyrrutzu (acum 15 ani)
_______________________________________ ROCK - God's greatest invention! Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK
|
|
pus acum 15 ani |
|
Diaskoda
Membru
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 36
|
|
gasesti la shrot la iesirea spre sag pe partea stanga imediat ce treci de pod, (shrotul ala cu patrolul rosu )
_______________________________________ Skoda 120L -1979 (Monstrul) Manta B GSI 2.0E -1985 (Manta Rosie)
|
|
pus acum 15 ani |
|
yeu
Participant la intalniri
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
|
|
inca ceva, am un huruit continuu in timpul rularii la roata dreapta fata, iar cand franez, este chiar infernal. ceva idei? mentionez ca nu am avut si nu am timp si nici unde sa o desfac sa vad exact ce este. eu cred ca este de la etrier, pistonasul nu se mai retrage destul si astfel ramane placuta mereu pe disc...
_______________________________________ ROCK - God's greatest invention! Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK
|
|
pus acum 15 ani |
|
TM06CZR
Participant la intalniri
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 101
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
yeu
Participant la intalniri
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
|
|
pai acu vreo 4 luni cand le-am verificat mai aveau destula carne, problema este de ce se aude in continuare huruitul in timpul rularii si cred ca si masina merge mai infranata.... este aiurea ca nu pot sa ma uit eu la ea, pentru ca nu am timp... iar la mine la munca este service-ul ocupat cu un microbuz desfacut complet si nu au timp de a mea...
Modificat de vyrrutzu (acum 15 ani)
_______________________________________ ROCK - God's greatest invention! Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK
|
|
pus acum 15 ani |
|
misu de cluj
Simpatizant din Cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 12
|
|
vyrrutzu a scris:
inca ceva, am un huruit continuu in timpul rularii la roata dreapta fata, iar cand franez, este chiar infernal. ceva idei? mentionez ca nu am avut si nu am timp si nici unde sa o desfac sa vad exact ce este. eu cred ca este de la etrier, pistonasul nu se mai retrage destul si astfel ramane placuta mereu pe disc... |
Vezi si placutele, dar s-ar putea sa ai vreun rulment spart.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
yeu
Participant la intalniri
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 112
|
|
am rezolvat pana la urma. am schimbat fuzetele cu totul. am gasit fuzete complete (cu discuri, placute si etriere). problema era in principal de la placute(erau tocite bine) si din cauza lor eram in "carne" cu discurile. asta e, daca ma iau dupa alti "mesteri" in loc sa ma uit eu personal... deh
_______________________________________ ROCK - God's greatest invention! Dacia 1310 TLX '89 - B70GHK
|
|
pus acum 15 ani |
|
administrator
Administrator
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1061
|
|
alta problema !
am schimbat - cu ajutorul lui Scoica !!! - servo frana, dar frana tine mai calumea de la a doua pedala (pt asta voi aerisi franele), dar in continuare in momentul in care apas frana motorul trepideaza si scade turatia. cand motorul este rece chiar se opreste daca apas frana, daca este cald doar scade turatia si tremura.
ceva idei de ce are astfel de manifestari?
_______________________________________ Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.
|
|
pus acum 14 ani |
|
kennyc2
Fondator Old Timer Club
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 619
|
|
Un motiv sa faca asta ar fi ambreiajul , daca o luam dupa logica inseamna ca ramane debraiat alt motiv nu ar fi , trebuie verificat cablul de ambreiaj zic eu sa vezi daca e de acolo .
_______________________________________ oLd SChOOL rULES Kawasaki z500 1980

|
|
pus acum 14 ani |
|