florin_cars
Membru Senior
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 586
|
|
Am uitat sa precizez, ca are multe garnituri schimbate destul de recent(capace culbutori, gal adm, gal evac, cred ca si chiulase), restul care nu s-au folosit nu stiu din ce motiv, le am in cutia originala comandata din SUA, setul era complet, de asta banuiesc ca si garniturile de la chiulase au fost schimbate, restul se observa pe ele ca sunt ca noi.
Nu ai suparat CZR, doar ca fiind marfa mea, am simtit ca trebuie sa spun ceea ce stiu despre ea Daca intra sau nu, asta ramane de stabilit dupa ceva masuratori mai ales, totusi cei care au pus asa ceva, nu cred ca au regretat, daca se inmulteste numarul lor pe dincolo.
TDI-urile de VW si nu numai, cipuite, stiu foarte bine cum fumega, si cat o "mai duc", cel mai vechi tuner de genul din oras, mi-a fost coleg de club si stiu ce se poate, ce nu, si care e fiabilitatea, iar aici vorbim de un motor clasic si cu "putini" km la bord pentru viata acestuia, un TDI la 300.000-400.000km exploatat corect si fara tuning brutal(de la TDI Pumpe Duse de 131cp la 170cp) cam necesita RK. Si totusi, cati preferam TDI pe masinile sport, cum suna ala si cum suna un V? Eu pe broscuta as pune V8, sau un boxer american marit la 2.4, tu ai pune un TDI?
Avand in vedere ca americanii pun V8-uri pe exotice minore, cum ar fi Opel GT, Kadet A/B, Manta A, stiu ei ce stiu, si pe Mazda RX7 '80s unii prefera Wankelul rotativ dar cu turbina, multi o sa-i vedeti cu V8-uri, totul tine de gust Exista cateva site-uri mari americane cu piese pt motoarele lor, preturile sunt mici fata de cele pt japoneze/europene, mai ales ca o axa cu came, arcuri mai tari si supape, evacuari libere, carb mai mare, distributie mai smechera fac niste cresteri destul de importante de putere, toate intr-un motor solid, bloc Al modern dar chiulase de fonta, exista pe 4Tuning un bacauan student in state care dintr-un T-bird V8 4.9L '83 de 225Cp la volanta(asa masoara americanii in fabrica puterea) a scos cu 1.000$ si munca lui cam 280-290cp parca la roti, a pus cv manuala/ambreiaj si facea distractie mare prin campus pana la izbit un camion si adio V8.
De omologat cred ca suntem toti sanatosi sa nu facem asa ceva.
poza din spate =>
54KB
Modificat de florin_cars (acum 14 ani)
_______________________________________ NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.
|
|