OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Lolalola la Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Cluj
cauta Barbat
26 - 80 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / VANZARI/CUMPARARI PIESE DE SCHIMB / VAND motor V8 perfect functional Moderat de kennyc2, marczello_b
Autor
Mesaj Pagini: 1
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
Provenienta GM, Cadillac DeVille(masina se dezmembreaza)
4.1L, 135Cp/4.400rpm, 258Nm/2.000rpm, injectie electronica/digitala, consum rezonabil zic eu, dar merge foarte usor montat si un carb mare american dublu-corp, nu are senzori pe motor, e foarte simplu.
Complet echipat(delco/fise/alternator/electromotor/throttle body/calculator) 400Euro, cv e pt tractiune fata, deci n-o includ in tranzactie, se vinde separat.

Are 188.xxx km adevarati, suna foarte bine, am filme vechi de 2 saptamani ca sa dovedesc functionabilitatea acestuia, acum este dat jos de pe masina, asteapta clientul.


Detalii:


tel:
0721.931.432
0744.86.86.60

vand motor perfect functional gm, cadillac injectie consum rezonabil zic eu, dar merge foarte usor

55.8KB


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
Diaskoda
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 36
ar merge pe o manta in 5 viteze, getrag manuala?

_______________________________________
Skoda 120L         -1979  (Monstrul)
Manta B GSI 2.0E -1985  (Manta Rosie)

pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
eu am vrut sa-l pun pe un taunus, doar ca momentan am 1.6 si 4tr pe taunus, nu rezista cv mea sigur la acest v8, pe cand manta are 115Cp parca, 2L, e alta treaba, chiar daca V8-ul are un cuplu mai mare, e un alt nivel de cv ce ai tu, fata de a mea de pe taunusul de 65Cp 
Getrag face si cutiile de bmw din cate stiu, nu?
Pt asta ai avea nevoie totusi de o volanta si un ambreiaj la V8, flansa dintre v8 si cv o poate face un mester bun frezor daca nu ma insel.

Inca un plus, Manta B are loc pt V8, am vazut cateva cu small block-uri de 5.7L 


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
TM06CZR
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 101
Si daca sa zicem ar intra motorul pe Manta, pentru ca stiu pe cineva care s-a chinuit sa inghesuie un motor v6 de Bmw si atrebuit sa decupeze cam tot prin fata, nu ai fi ajutat prea mult din cauza turatiei mici la care lucreaza motorul...4400rot/min si a puterii relativ scazute comparativ cu cilindreea. Din punctul meu de vedere, nu se merita, motorul de Cadillac are performante de motor de 1,9 TDI si consum de camion Bucegi.

pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
Din pacate bmw nu are motoare V6 din cate stiu eu, iar un 6IL normal ca intra greu pe Manta, am vazut 3.0 24V 6cilindrii in linie, cel de pe Senator B, si erau inghesuite la maxim cu modificari la radiator si traversa acestuia(adica trebuie taiata).
Turatie mica inseamna durabilitate, cuplul este mare, alimentarea prin injectie electronica(poate fi trecut si pe carb pentru ca e monopunct acum), nu vad consum de Buceag, sincer, mai ales pe o masina usoara ca Manta.
Plus ca din cate am auzit internele de la acest motor sunt forjate din fabrica doar pt modelele Cadillac(celelalte modele GM primeau motorul stock).
In SUA se monteaza compresoare pe ele fara modificari interne, la noi pare mai fezabil turbocompresorul, si un plus pt Turbo, este faptul ca, galeriile de evacuare se unesc pe o parte(prin alta teava) de unde pleaca o iesire spre evacuare, loc unde poate fi montata lejer o flansa pt turbo, evacuarile celor 8 cilindrii combinandu-se din start intr-o singura iesire 

Si pana la urma, unde scoatem noi bolizii cu viteze maxime pe drumurile noastre, cand pe majoritatea ne intereseaza liniutele ?

poza ==>


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

vand motor perfect functional din pacate bmw are motoare din cate stiu eu, iar 6il normal intra greu

50.3KB

Modificat de florin_cars (acum 13 ani)


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
Diaskoda
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 36
poti sa pui o poza cu partea din spate a motorului?

_______________________________________
Skoda 120L         -1979  (Monstrul)
Manta B GSI 2.0E -1985  (Manta Rosie)

pus acum 13 ani
   
TM06CZR
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 101
Am gresit eu, era vorba de un v8 de 3L si pentru al baga in compartimentul motor s-a trecut inclusiv la decupat de lojeroane. Cand vorbeam de turatie mica la motorul de pe Cadillac, m-am referit la faptul ca nu se pupa cu cutia de Manta, ale carei rapoarte sunt facute pentru un motor mai turat, ceea ce se va traduce intr-o scadere a vitezei, chiar daca el va accelera ceva mai bine, datorita puterii suplimentare si a cuplului. Ca si performante nu e cu nimic mai bun decat un motor de 1,9 TDi (jumatate din cilindreea celui de Cadillac si un sfert din consum) Iar daca e vorba de tuning, sunt motoare care se preteaza mult mai bine, TDI-ul de 1,9 numai din soft poti lejer sa-l urci de la 131 la 170cp. Dar eu unul nu vad unde e avantajul v8-ului de Cadillac pe Manta, poate doar asa ca experiment. Sper ca n-am suparat pe nimeni cu comentariile mele, dar am vazut deja o Manta distrusa in incercarea de a se pune motorul de Bmw pe ea si ma gandeam ca nu are sens sa mai vad inca una.... Motorul de Cadillac ar fi interesant de pus pe o masina gen Volga, asta daca ar mai omologa cineva asa ceva.

Modificat de TM06CZR (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
Am uitat sa precizez, ca are multe garnituri schimbate destul de recent(capace culbutori, gal adm, gal evac, cred ca si chiulase), restul care nu s-au folosit nu stiu din ce motiv, le am in cutia originala comandata din SUA, setul era complet, de asta banuiesc ca si garniturile de la chiulase au fost schimbate, restul se observa pe ele ca sunt ca noi.

   Nu ai suparat CZR, doar ca fiind marfa mea, am simtit ca trebuie sa spun ceea ce stiu despre ea
   Daca intra sau nu, asta ramane de stabilit dupa ceva masuratori mai ales, totusi cei care au pus asa ceva, nu cred ca au regretat, daca se inmulteste numarul lor pe dincolo.

   TDI-urile de VW si nu numai, cipuite, stiu foarte bine cum fumega, si cat o "mai duc", cel mai vechi tuner de genul din oras, mi-a fost coleg de club si stiu ce se poate, ce nu, si care e fiabilitatea, iar aici vorbim de un motor clasic si cu "putini" km la bord pentru viata acestuia, un TDI la 300.000-400.000km exploatat corect si fara tuning brutal(de la TDI Pumpe Duse de 131cp la 170cp) cam necesita RK.
Si totusi, cati preferam TDI pe masinile sport, cum suna ala si cum suna un V?
Eu pe broscuta as pune V8, sau un boxer american marit la 2.4, tu ai pune un TDI?

Avand in vedere ca americanii pun V8-uri pe exotice minore, cum ar fi Opel GT, Kadet A/B, Manta A, stiu ei ce stiu, si pe Mazda RX7 '80s unii prefera Wankelul rotativ dar cu turbina, multi o sa-i vedeti cu V8-uri, totul tine de gust
  Exista cateva site-uri mari americane cu piese pt motoarele lor, preturile sunt mici fata de cele pt japoneze/europene, mai ales ca o axa cu came, arcuri mai tari si supape, evacuari libere, carb mai mare, distributie mai smechera fac niste cresteri destul de importante de putere, toate intr-un motor solid, bloc Al modern dar chiulase de fonta, exista pe 4Tuning un bacauan student in state care dintr-un T-bird V8 4.9L '83 de 225Cp la volanta(asa masoara americanii in fabrica puterea) a scos cu 1.000$ si munca lui cam 280-290cp parca la roti, a pus cv manuala/ambreiaj si facea distractie mare prin campus pana la izbit un camion si adio V8.

   De omologat cred ca suntem toti sanatosi sa nu facem asa ceva.

poza din spate =>

vand motor perfect functional uitat precizez, are multe garnituri schimbate destul culbutori, gal

54KB

Modificat de florin_cars (acum 13 ani)


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
Diaskoda
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 36
multumesc pentru poza, momentan lucrez la cihul original sa vedem poate ii dam de cap. pt prietenul care este pasionat de 1.9 tdi, ii respect opinia, dar v8 cadillac este tot GM, iar manta este in mare masura tot un GM, americanii stiu sa faca masini adevarate, adica frumoase, puternice, deloc fiabile si cu tehnologie total depasita, dar asta este inima, pasiunea, pe cand tdi-ul este perfect mecanic dar pt mine nu are suflet

_______________________________________
Skoda 120L         -1979  (Monstrul)
Manta B GSI 2.0E -1985  (Manta Rosie)

pus acum 13 ani
   
TM06CZR
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 101
Nu sunt pasionat de 1,9 TDI, doar am dat exemplu un motor care are performante asemanatoare cu cel de Cadillac si un consum pe sfert. Incercam sa spun ca exista motoare cu randament mai bun care se pot pune pe Manta. Cu cel de Cadillac nu ai castiga nimic, ai face fericite doar benzinariile din oras.

pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
miturile astea de V8 americane, se pot demonta usor, doar sa gasim una cu acte si vedeti atunci 
are vopsitorul meu doar ca e prin germania plecat de ceva timp, un chevy van V8 5.7L, injectie multipunct, consum 12%, vi se pare mult pentru 1.7-1.8Tone cutie Auto?
el face oras-exterior, deci e o medie de care nu prea trece la cate sute de Nm are cuplul, si o calca omu nu gluma


SUSSS

vand motor perfect functional miturile astea americane, pot demonta usor, doar gasim una acte vedeti

48.5KB

Modificat de florin_cars (acum 13 ani)


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
deyan56
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 202

TM06CZR a scris:

...... Dar eu unul nu vad unde e avantajul v8-ului de Cadillac pe Manta, poate doar asa ca experiment. Sper ca n-am suparat pe nimeni cu comentariile mele, dar am vazut deja o Manta distrusa in incercarea de a se pune motorul de Bmw pe ea si ma gandeam ca nu are sens sa mai vad inca una.... Motorul de Cadillac ar fi interesant de pus pe o masina gen Volga, asta daca ar mai omologa cineva asa ceva.

Nu stiu unde ai vazut tu Manta distrusa in incercarea de a pune un V8 pe ea?!Proiectul a fost inceput si oprit din cauza lipsei de timp.Omul sta in germania, masina e in ro si el vine cate 2 saptamani pe an,asa ca nu vb daca nu stiOmu a facut singur in 1 saptamana mai mult decat majoritatea in 1 an asa ca mai ramane de vazut.Motorul de 3.0l de senator a fost pus in 1 zi cu toate modificariile aferente si a mers perfect 2 ani.
V8 e sus cu tot cu cutie,mai tre facuta instalatia electrica,cardanu si evacuarea.
Scuze de off-topic


pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
si sunt sigur ca nu va consuma o avere, mai ales daca i se pune si o cv manuala..pff, parfum 

bloc Aluminiu, usor 


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
deyan56
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 202
s-a pus cutia cu care a venit BMW-ul,manuala in 5trepte

pus acum 13 ani
   
TM06CZR
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 101

deyan56 a scris:


TM06CZR a scris:

...... Dar eu unul nu vad unde e avantajul v8-ului de Cadillac pe Manta, poate doar asa ca experiment. Sper ca n-am suparat pe nimeni cu comentariile mele, dar am vazut deja o Manta distrusa in incercarea de a se pune motorul de Bmw pe ea si ma gandeam ca nu are sens sa mai vad inca una.... Motorul de Cadillac ar fi interesant de pus pe o masina gen Volga, asta daca ar mai omologa cineva asa ceva.

Nu stiu unde ai vazut tu Manta distrusa in incercarea de a pune un V8 pe ea?!Proiectul a fost inceput si oprit din cauza lipsei de timp.Omul sta in germania, masina e in ro si el vine cate 2 saptamani pe an,asa ca nu vb daca nu stiOmu a facut singur in 1 saptamana mai mult decat majoritatea in 1 an asa ca mai ramane de vazut.Motorul de 3.0l de senator a fost pus in 1 zi cu toate modificariile aferente si a mers perfect 2 ani.
V8 e sus cu tot cu cutie,mai tre facuta instalatia electrica,cardanu si evacuarea.
Scuze de off-topic

Dau o bere cand masina aia va mai circula (in legalitate) si nu doar ca un experiment nereusit 


pus acum 13 ani
   
deyan56
Participant la intalniri

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 202
din punctul meu da vedere nu va circula niciodata pt ca eu mi-am pierdut interesul pentru ea.Iar daca va fi sa circule nu cred ca se pune problema sa fie in legalitata,pt ca nu se poate si daca s-ar putea nu cred ca e interesat propietarul sa umble cu ea prin RAR sau mai stiu eu prin ce teste.Legal nu cred ca poti pune nici Typ 4 pe broasca.
dupa mine viitoarea ei destinatie e proiectul rabla.


pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
sus..........

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
vandut !

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la