OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
celestynne 22 ani
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
28 - 40 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / UNIVERSUL CLASICELOR / Gaz 69 Moderat de kennyc2, marczello_b
Autor
Mesaj Pagini: 1
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Gaz 69 – 2200 cmc

Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 30 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 90 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva);
Inaltimea: 2030 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1525 kg;
Gerutatea pe axa fata: 860 kg;
Greutatea pe axa spate 665 kg;
Greutatea maxima autorizata: 2175 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri;
Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 82 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2112 cmc;
Raportul de compresie: 6,5:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 55 CP/ 3600 rot/min;
Cuplul maxim: 12,7 kgfm / 2000 rot/min;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;

gaz gaz 2200 cmc masina teren tractiune 4wd, caroseria usi oblon spate, acoperit prelata; numar

52.8KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Gaz 69 A – 2200 cmc

Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 4 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 5 (2 locuri in fata si 3 in spate pe bancheta);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 35 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 90 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1750 mm ;
Inaltimea: 1920 mm;
Inaltimea: 1950 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1535 kg;
Gerutatea pe axa fata: 820 kg;
Greutatea pe axa spate 715 kg;
Greutatea maxima autorizata: 1960 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 925 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1035 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina: 60 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 82 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2112 cmc;
Raportul de compresie: 6,5:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 55 CP/ 3600 rot/min;
Cuplul maxim: 12,7 kgfm / 2000 rot/min;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;

_______________________________________

gaz gaz 2200 cmc masina teren tractiune 4wd, caroseria usi oblon spate, acoperit prelata; numar

37KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Gaz 69 AM - 2500 cmc

Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 4 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 5 (2 locuri in fata si 3 in spate pe bancheta);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 35 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 95 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1750 mm ;
Inaltimea: 1920 mm;
Inaltimea: 1950 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1535 kg;
Gerutatea pe axa fata: 820 kg;
Greutatea pe axa spate 715 kg;
Greutatea maxima autorizata: 1960 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 925 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1035 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina: 60 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 88 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2430 cmc;
Raportul de compresie: 6,7:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min;
Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;

gaz gaz 2500 cmc masina teren tractiune 4wd, caroseria usi oblon spate, acoperit prelata; numar

52.3KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Gaz 69 M – 2500 cmc

La fel ca si Gaz 69, dar cu motor de 2500 cmc in loc de 2200 cmc.
Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 32 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 95 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva);
Inaltimea: 2030 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1525 kg;
Gerutatea pe axa fata: 860 kg;
Greutatea pe axa spate 665 kg;
Greutatea maxima autorizata: 2175 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri;
Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 88 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2430 cmc;
Raportul de compresie: 6,7:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min;
Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min;
Puterea litrica: 29,6 CP/l;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;

gaz gaz 2500 cmc fel gaz 69, dar motor 2500 cmc loc 2200 cmc. masina teren tractiune 4wd, caroseria

33.4KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
In prima poza un Gaz 69 (pre 1968).

gaz prima poza gaz (pre 1968).

19.5KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
La fel si la varianta Gaz 69 A cu 4 usi.

gaz fel varianta gaz usi.

18.5KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Si dupa 1968, geamuri mai mari....

gaz dupa 1968, geamuri mai mari....

17.3KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Si un Gaz 69 (post 68).

gaz gaz (post 68).

21.2KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
YoKoMy
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1335
Un GAZ 69 reconditionat am vazut la Timisoara...dar era acoperit gardul si nu am vazut prea multe, poze n-am avut la ce sa fac...am vazut doar putin din bot si nr-ul de inmatriculare...TM ?? GAZ..era verde deschis

pus acum 13 ani
   
silviu495
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
sunt foarte putine in Romania

gaz sunt foarte putine romania

36.1KB


_______________________________________
cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69

pus acum 13 ani
   
YoKoMy
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1335
Mai stiu un GAZ 69a la Caransebes, tre' sa merg sa-l vad, cred ca in primavara merg. 

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la