OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login
POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: celestynne 22 ani
 | Femeie 22 ani Bucuresti cauta Barbat 28 - 40 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
Gaz 69 – 2200 cmc
Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent; Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata; Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale); Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg; Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm Garda la sol: 310 mm Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale); Unghi de atac (fata): 45 grade. Unghi de degajare (spate): 35 grade Raza de bracaj directie: 6,5 m Rampa maxima: 30 grade Adancine maxima vaduri: 80 cm Viteza maxima: 90 km/h Lungime totala: 3850 mm Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva); Inaltimea: 2030 mm (neincarcat); Geutate la gol: 1525 kg; Gerutatea pe axa fata: 860 kg; Greutatea pe axa spate 665 kg; Greutatea maxima autorizata: 2175 kg; Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg; Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg; Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate; Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri; Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri; Cantitate lichid de racire: 12 litri; Cantitate ulei motor: 5,5 litri; Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?) Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri; Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri; Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri; Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri; Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri; Cantitate lichid de frana: 0,4 litri; Filtru de ulei: 6 litri; (?) Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri; Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve); Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor; Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri; Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri; Alezaj: 82 mm; Cursa: 100 mm; Cilindreea: 2112 cmc; Raportul de compresie: 6,5:1 Ordinea de aprindere: 1-2-4-3 Puterea: 55 CP/ 3600 rot/min; Cuplul maxim: 12,7 kgfm / 2000 rot/min; Carburator: monocorp inversat de tip K22 Consum carburant: 14 litri / 100km Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate; Schibatorul de viteza dispus central, pe podea; Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu; Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi; Rapoarte: 1 treapta: 3,115:1 2 treapta: 1,772:1 3 treapta: 1,00:1 (priza directa); Mers inapoi: 3,738:1 Reductor: cu 2 trepte Raport treapta 1 reductor: 2,78:1 Raport treapta 2 reductor: 1,75:1 Raport diferential fata: 5,125:1 Raport diferential spate: 5,125:1 Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston; Sasiu: sudat din profile de otel; Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren; Presiunea pneuri fata: 2 at; Presiune pneuri spate: 2,2 at; Directia: Cu surub globoidal si rola; Raport demultiplicare directie: 8,2:1 Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile; Suprafata activa de franare 990 cm patrati; Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica; Sistemul electric: 12 V; Bateria: 12 V / 54 Ah; Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator; Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic; Bujii: cu filet M18; Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;
52.8KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
Gaz 69 A – 2200 cmc
Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent; Caroseria cu 4 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata; Numar locuri 5 (2 locuri in fata si 3 in spate pe bancheta); Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg; Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm Garda la sol: 310 mm Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale); Unghi de atac (fata): 45 grade. Unghi de degajare (spate): 35 grade Raza de bracaj directie: 6,5 m Rampa maxima: 35 grade Adancine maxima vaduri: 80 cm Viteza maxima: 90 km/h Lungime totala: 3850 mm Latime: 1750 mm ; Inaltimea: 1920 mm; Inaltimea: 1950 mm (neincarcat); Geutate la gol: 1535 kg; Gerutatea pe axa fata: 820 kg; Greutatea pe axa spate 715 kg; Greutatea maxima autorizata: 1960 kg; Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 925 kg; Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1035 kg; Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate; Volum rezervorul de benzina: 60 litri; Cantitate lichid de racire: 12 litri; Cantitate ulei motor: 5,5 litri; Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?) Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri; Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri; Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri; Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri; Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri; Cantitate lichid de frana: 0,4 litri; Filtru de ulei: 6 litri; (?) Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri; Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve); Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor; Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri; Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri; Alezaj: 82 mm; Cursa: 100 mm; Cilindreea: 2112 cmc; Raportul de compresie: 6,5:1 Ordinea de aprindere: 1-2-4-3 Puterea: 55 CP/ 3600 rot/min; Cuplul maxim: 12,7 kgfm / 2000 rot/min; Carburator: monocorp inversat de tip K22 Consum carburant: 14 litri / 100km Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate; Schibatorul de viteza dispus central, pe podea; Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu; Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi; Rapoarte: 1 treapta: 3,115:1 2 treapta: 1,772:1 3 treapta: 1,00:1 (priza directa); Mers inapoi: 3,738:1 Reductor: cu 2 trepte Raport treapta 1 reductor: 2,78:1 Raport treapta 2 reductor: 1,75:1 Raport diferential fata: 5,125:1 Raport diferential spate: 5,125:1 Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston; Sasiu: sudat din profile de otel; Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren; Presiunea pneuri fata: 2 at; Presiune pneuri spate: 2,2 at; Directia: Cu surub globoidal si rola; Raport demultiplicare directie: 8,2:1 Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile; Suprafata activa de franare 990 cm patrati; Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica; Sistemul electric: 12 V; Bateria: 12 V / 54 Ah; Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator; Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic; Bujii: cu filet M18; Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;
_______________________________________
37KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
Gaz 69 AM - 2500 cmc
Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent; Caroseria cu 4 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata; Numar locuri 5 (2 locuri in fata si 3 in spate pe bancheta); Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg; Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm Garda la sol: 310 mm Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale); Unghi de atac (fata): 45 grade. Unghi de degajare (spate): 35 grade Raza de bracaj directie: 6,5 m Rampa maxima: 35 grade Adancine maxima vaduri: 80 cm Viteza maxima: 95 km/h Lungime totala: 3850 mm Latime: 1750 mm ; Inaltimea: 1920 mm; Inaltimea: 1950 mm (neincarcat); Geutate la gol: 1535 kg; Gerutatea pe axa fata: 820 kg; Greutatea pe axa spate 715 kg; Greutatea maxima autorizata: 1960 kg; Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 925 kg; Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1035 kg; Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate; Volum rezervorul de benzina: 60 litri; Cantitate lichid de racire: 12 litri; Cantitate ulei motor: 5,5 litri; Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?) Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri; Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri; Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri; Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri; Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri; Cantitate lichid de frana: 0,4 litri; Filtru de ulei: 6 litri; (?) Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri; Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve); Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor; Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri; Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri; Alezaj: 88 mm; Cursa: 100 mm; Cilindreea: 2430 cmc; Raportul de compresie: 6,7:1 Ordinea de aprindere: 1-2-4-3 Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min; Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min; Carburator: monocorp inversat de tip K22 Consum carburant: 14 litri / 100km Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate; Schibatorul de viteza dispus central, pe podea; Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu; Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi; Rapoarte: 1 treapta: 3,115:1 2 treapta: 1,772:1 3 treapta: 1,00:1 (priza directa); Mers inapoi: 3,738:1 Reductor: cu 2 trepte Raport treapta 1 reductor: 2,78:1 Raport treapta 2 reductor: 1,75:1 Raport diferential fata: 5,125:1 Raport diferential spate: 5,125:1 Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston; Sasiu: sudat din profile de otel; Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren; Presiunea pneuri fata: 2 at; Presiune pneuri spate: 2,2 at; Directia: Cu surub globoidal si rola; Raport demultiplicare directie: 8,2:1 Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile; Suprafata activa de franare 990 cm patrati; Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica; Sistemul electric: 12 V; Bateria: 12 V / 54 Ah; Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator; Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic; Bujii: cu filet M18; Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;
52.3KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
Gaz 69 M – 2500 cmc
La fel ca si Gaz 69, dar cu motor de 2500 cmc in loc de 2200 cmc. Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent; Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata; Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale); Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg; Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm Garda la sol: 310 mm Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale); Unghi de atac (fata): 45 grade. Unghi de degajare (spate): 35 grade Raza de bracaj directie: 6,5 m Rampa maxima: 32 grade Adancine maxima vaduri: 80 cm Viteza maxima: 95 km/h Lungime totala: 3850 mm Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva); Inaltimea: 2030 mm (neincarcat); Geutate la gol: 1525 kg; Gerutatea pe axa fata: 860 kg; Greutatea pe axa spate 665 kg; Greutatea maxima autorizata: 2175 kg; Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg; Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg; Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate; Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri; Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri; Cantitate lichid de racire: 12 litri; Cantitate ulei motor: 5,5 litri; Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?) Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri; Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri; Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri; Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri; Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri; Cantitate lichid de frana: 0,4 litri; Filtru de ulei: 6 litri; (?) Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri; Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve); Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor; Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri; Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri; Alezaj: 88 mm; Cursa: 100 mm; Cilindreea: 2430 cmc; Raportul de compresie: 6,7:1 Ordinea de aprindere: 1-2-4-3 Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min; Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min; Puterea litrica: 29,6 CP/l; Carburator: monocorp inversat de tip K22 Consum carburant: 14 litri / 100km Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate; Schibatorul de viteza dispus central, pe podea; Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu; Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi; Rapoarte: 1 treapta: 3,115:1 2 treapta: 1,772:1 3 treapta: 1,00:1 (priza directa); Mers inapoi: 3,738:1 Reductor: cu 2 trepte Raport treapta 1 reductor: 2,78:1 Raport treapta 2 reductor: 1,75:1 Raport diferential fata: 5,125:1 Raport diferential spate: 5,125:1 Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston; Sasiu: sudat din profile de otel; Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren; Presiunea pneuri fata: 2 at; Presiune pneuri spate: 2,2 at; Directia: Cu surub globoidal si rola; Raport demultiplicare directie: 8,2:1 Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile; Suprafata activa de franare 990 cm patrati; Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica; Sistemul electric: 12 V; Bateria: 12 V / 54 Ah; Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator; Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic; Bujii: cu filet M18; Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;
33.4KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
In prima poza un Gaz 69 (pre 1968).
19.5KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
La fel si la varianta Gaz 69 A cu 4 usi.
18.5KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
Si dupa 1968, geamuri mai mari....
17.3KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
Si un Gaz 69 (post 68).
21.2KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
YoKoMy
Membru Senior
 Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1335
|
|
Un GAZ 69 reconditionat am vazut la Timisoara...dar era acoperit gardul si nu am vazut prea multe, poze n-am avut la ce sa fac...am vazut doar putin din bot si nr-ul de inmatriculare...TM ?? GAZ..era verde deschis 
|
|
pus acum 13 ani |
|
silviu495
Membru
 Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
|
|
sunt foarte putine in Romania
36.1KB
_______________________________________ cine nu are un ims sa-si cumpere un gaz69
|
|
pus acum 13 ani |
|
YoKoMy
Membru Senior
 Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1335
|
|
Mai stiu un GAZ 69a la Caransebes, tre' sa merg sa-l vad, cred ca in primavara merg. 
|
|
pus acum 13 ani |
|