OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Angelina20 la Simpatie.ro
Femeie
19 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 55 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / Cafe Racer / Istorie  
Autor
Mesaj Pagini: 1
administrator
Administrator

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1061
Café Racer este un termen utilizat pentru un anumit tip de motocicleta  precum si o descriere a
motociclistului care o conduce . Ambele sensuri au ca radacina Ton-Up Boys  din 1960s  zis si rockerul britanic .Termenul a aparut initial drep o insulta din partea motociclistilor obisnuiti fata de motociclisti care ‘’se credeau piloti de curse’’ si nu faceau decat sa parcheze in fata cafenelei .Se refera la un stil de motociclete cate au fost si sunt folosite pentru plimbari rapide a unui singur motociclist de acasa si pana la cafenea .
  Cafe Racer este o motocicleta care a fost modificata mai mult pentru manevrabilitate si viteza , nu pentru comfort ,forma cadrului si asezarea comenzilor imita stilul contemporan si motocicletele de cursa de la Grand Prix  dar fara carene  ,Ghidon ingust cu unghiul mult coborat uneori cu prindere pe furca (in functie de model ) si amplasat sub jugul superior al furcii ,discul frana fata supradimensionat  ,exact ca in curse,rezervorul alungit,aplatizat,cu locas pentru genunchi pentru aerodinamica sporita,facut din aluminiu si de multe ori lasat nevopsit pentru a usura motocicleta.
  O alta particularitate specifica motocicletelor de concurs este scaunul,devenit specific si Cafe-urilor,cu un singur loc  cu baza dreapta si cu codita scurta aerodinamica,rotunjita care se termina chiar la jumatatea aripii spate.Ulterior aripa fata , chiar si cea de spate au disparut pentru a usura cat mai mult motocicleta, evacuarea a urmat si ea sa fie modificata anuland toba finala  fiind montate simple tevi de evacuare .
Tot din cauza greutatii suplimentare sa renuntat si la vitezometru si alte instrumente de bord lasand numai turometrul .Furcile fata erau intarite cu arc dublu pe interior sau arc suplimentar pe exterior  .
De mentionat ca a fost  motocicleta suprema in ani respectivi  foarte manevrabila cu aspect foarte ‚’brut’’nefinalizat  dar foarte performanta .

Sper ca din multitudinea de surse din care m-am informat am scris bine  restul detaliilor feel free sa comantati


_______________________________________
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la