OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA
FORUM DEDICAT PASIONATILOR DE OLDTIMER SI YOUNGTIMER DIN TIMISOARA
Lista Forumurilor Pe Tematici
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lutsen
Femeie
24 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 48 ani
OLDTIMER & YOUNGTIMER CLUB TIMISOARA / VANZARI/CUMPARARI AUTO/MOTO / Vand Mercedes W123/Cobra 200D 1980, 500Eu cu piese Moderat de kennyc2, marczello_b
Autor
Mesaj Pagini: 1
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
Vand Cobra 200D 1980


Si acum povesti:

Adusa in Ro in 1999, inmatriculata de tatal meu pe Asociatia de Handicapati Locomotori Timisoara(el fiind membru) cu contract de comodat pe el.

Totul a mers struna, pana prin vara lui 2005 sau 2006, cand s-a rupt lantul de distributie, un mecanic idiot(1) de la sat unde s-a intamplat patania, a zis ca schimba lantul fara sa mai desfaca motorul, pe jos prin baie si pe sus pe la capac, zis si facut, schimbat, mers cateva sute de km pana la Herculane, apoi inapoi, si iarasi, tot la sat la bunici, eu la volan, mi s-a oprit motorul fara zgomote in treapta a 2-a. Dau la cheie si invartea foarte usor/repede motorul. Din momentul ala am zis ca nu mai are distributie, am lasat-o, a adus tatal meu iarasi acelasi mecanic tembel..iar de acolo a inceput calvarul familiei, fiind singura masina, tatal meu are probleme cu un picior..si naveta TM-sat, 2 ani a decurs cam greu pt el. Dupa cumpararea unui motor zice-se de Cobra, ne-am tepuit ca era de bot-de-cal, si dupa montarea pe masina, inceput sa bata si sa curga tot din el, am decis din 2 sa facem unul bun..dar pana la urma, am cumparat piese si l-am facut pe originalul masinii. Dar, mecanicul de tara, si fara caracter pe deasura, ne-a facut un motor ce mai mult n-a mers(dar banii i-a luat..pur si simplu, nu pornea din cate stiu)..am gasit alt mecanic(2), tot de sat(langa Lugoj), ca acolo isi petrecea timpul tatal meu si a vrut sa-i lucreze acasa, sa vada ce si cum face, sa nu mai ia teapa.
Intre timp masina avea nevoie de lucru la tabla, am cumparat si 4 usi + scaune si bord negru.

-am schimbat personal scaunele toate, bordul fara crapaturi si o usa, restul erau OK.
-pragurile au fost facute altele din 3 praguri noi de dacie,
-podele partial reparate din tabla de nush ce grosime, noua(2 coli a luat mesterul), -pasajele spate refacute integral din tabla,
-fusta fata reparata,
-telescoape spate Gabriel pe gaz, 3 ani garantie,
-bratele fata de Al cu pivotii superiori noi(un chin la montare),
-discuri fata schimbate s/h,
-evacuare noua facuta pe comanda la Lugoj(teava mai mare in diametru, fara intermediara, cu finala originala)
-placute 8 buc noi,
-pompa frana(schimbat garnituri),
-parbriz nou nuanta verde parca(cumparat din Lugoj pe comanda)
-culoare schimbata si omologata din alb in albastru(si aici si-a batut joc mesterul, care a diluat vopseaua ca si-a tras si lui 1.5L pt scuterul propriu)
-vopsit si la interior pe jos, portbagajul si aripile pe dinauntru, pe dedesubt cu albastru deschis(ca indigoul s-a terminat la exterior si la motor)


Motorul:

   Blocul este original, s-a bucsat cu cilindrii Kolbenschmidt, pistoane cota R1(gasite la dezmembrari, noroc chior, motorul desfacut in fata noastra) in rest chiulasa e schimbata(de la motorul de bot-de-cal), arborele se incalzea, si se bloca motorul, a fost schimbat cu altul ce l-am dus la rectificat la cota R2 sa fie sigura treaba de data aceasta, pompa ulei nu mai retin de ce, a fost schimbata cu tot cu carcasa filtrului de ulei, pompa vacuumatica(care se pare ca a fost cauza initiala a ruperii celor 2 lanturi de distributie), supapa de oprire de pe pompa de injectie, baia de ulei de AL care a fost gaurita de lant dupa a doua rupere(s-a infasurat pe arbore si a muscat din lateralul baii), filtre noi, ulei/antigel, flansa cardan schimbata.

   Rezultat, masina a mancat a doua oara cam 2.300Euro cu toate reparatiile si motorul mergea el cum mergea, trepida masina la ralanti. Dupa 6 luni, nu mai retin ce s-a intamplat, dar cred ca n-a mai mers, am dus-o pe platforma la alt mecanic(3) "de Mercedesuri" de aceasta data, langa TM, care avea o Cobra 200D brici, cum a fost a noastra in '99 , alba si perfecta.
Ne-am zis ca asta o va pune la punct, era si recomandat de asociatia unde era inscrisa masina.
Reparatii incete, printre picaturi, dupa 3-4 luni sau mai bine si amenintari se termina odata lucrarea, am cumparat diuze noi la injectoare(Bosch), centricubat pompa la un celebru pompagiu din TM(pompa si injectoarele).

    Final, iarasi am cheltuit cam 5-600Euro pe manopere(mecanic + pompagiu), piese, ulei, bujii noi si masina functiona in felul urmator: Pornea la sfert de cheie, scotea fum alb cat sa nu vezi nimic in spate si cei din spate pe noi, nu se tura motorul, maxim 50km/h vit maxima si am mers asa cateva zile din cand in cand..ca de nervi, taica-miu nu mai stia ce sa faca, si cui..si naveta tot cu trenul, cu pejosul etc.
    Pana la urma mecanicul da vina pe pompagiu ca n-a reglat pompa cum trebuie, mergem la pompagiu si asta decupleaza tija de acceleratie, ca era cam stramba(de atatea maini de mecanici ce au "atins-o" si tureaza manual de la pompa..si motorul se tureaza cum trebuie.

   In 2008 la inceput, face taica-miu 20km cu Cobra si i s-a incalzit motorul, l-a oprit..m-a chemat, am venit cu rivala, Granada V6, l-am tras, l-am bagat in garaj si dupa 1 an de stat, ii pun alta baterie, amorsez pompa, dau la cheie si porneste..aceleasi simptome, fum alb si nu se tureaza, tija acceleratiei stramba inca..ies la o plimbare prin sat, dupa 1km pe ceas, s-a incalzit si l-am oprit ca nu mai tragea. Dupa o ora, porneste la sfert, acelasi mers, 50km/h, fum alb, iarasi dupa 1km s-a incazlit, oprit, dupa o ora o lua la sfert...

    Chemam iarasi mecanicul(3) sa o puna la punct, ca ceva nu era in regula. si nu mai stiam ce anume. Apa in ulei nu, ulei in apa nu, in vasul de epxansiune nu facea presiune si a demontat mecanicul pompa, a pus-o din nou la punct, si mergea la fel.. A zis ca pompagiu nu a facut-o cum trebuie bla bla..bineinteles, el ne-a dus la pompagiu, care era bun prieten cu el(colegi etc) si pe urma a demontat-o in ideea de a o duce la verificat in alta parte. Ne-am gandit ca pompagiul era mester bun, mai mult ca sigur n-a fost pusa la punct bine de mecanic(3), nu-mi dau seama, si de atunci sta intr-o punga pompa, iar masina STA si .


    Si-au mai dat cu parerea multi de atunci, garnitura de chiulasa dom'le, ba ca nu era la punct..



    A fost radiata fiscal acum 3 ani cred, era prea mare impozitul, numerele si actele inca le avem.
Tatal meu a primit o masina mai noua pentru ca nu se mai poate descurca fara, si nu stiu de ce am mai tinut Cobra, poate cu gandul ca vom gasi pe cineva sa o repare, poate si pt faptul ca dupa 3.000+ Euro investiti, nu-ti vine s-o arunci, sau sa zici ca PANA AICI I-A FOST, si numai tatal meu stie cat s-a chinuit cu ea/pt ea/fara ea in ~3 ani de cand a pus prima data mana pe ea mecanicul 1, pana si-a incheiat treaba mecanicul 3.

Dupa atata timp, nu mai e ce-a fost, apar problemele si am zis ca daca se mai poate face ceva, e mai bine mai devreme, decat mai tarziu si asa ca se vinde cu toate piesele la 500Eu fix, altfel va intra la dezmembrat si taiat.

Piese, roti Al 2 bucati, baie ulei Al, alternatoare bucati, oglinzi, bord, ceva fete de usi albastru inchis, ceas bord, 3 usi cu geamuri, discuri spate, brat spate, tot felul de chestii prin cutiute, cutie viteze, volan...

Dotari: servo-directie, trapa, carlig.




Telefoane:
0721.931.432
0766.68.88.21
Luni-Vineri, orele 10-20
Daca nu am semnal si nu raspund, dati sms.


Dupa reparatia cu mecanicul 2(tabla/motor/vopsire) + echipare




Cobra_D








Poze recente de nici o luna






Cobra_D_



_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
poze cu alte piese incluse in pret..


piese_cobra



_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
sUsP !

_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
ceva piese arse in incendiul din noaptea de Craciun

vand mercedes w123/cobra 200d 1980, 500eu piese ceva piese arse incendiul din noaptea craciun

68.8KB


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
caractere.......

vand mercedes w123/cobra 200d 1980, 500eu piese

74.9KB


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
...masina vanduta de ceva timp.

vand mercedes w123/cobra 200d 1980, 500eu piese ...masina vanduta ceva timp.

38.8KB


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
..pe ultimul drum 

vand mercedes w123/cobra 200d 1980, 500eu piese ..pe ultimul drum 

45KB


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 586
macar va fi donatoare si pe urma va ajunge la GAL


multumesc, topic inchis :!:

vand mercedes w123/cobra 200d 1980, 500eu piese macar donatoare urma ajunge gal multumesc, topic

46.6KB


_______________________________________
NU mai sunati/sms, sunt plecat din tara, dati mail la si va raspund.

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la