cu zapada asta n-am indraznit sa plec la Vrsac pentru piese. Am cumparat de-aici doar un cablu de acceleratie de la Unix c 5 lei.
11.12.2012
34.3KB
propietarul este patriot cu adevarat
16.06.2010
51.6KB
VAND discuri de Gramofon & Patefon (cca. 270 Buc.) din perioada interbelica in perfecta stare de conservare (nezgariate , necrapate) produse de firme de prestigiu : HIS MASTER' S VOICE , COLUMBIA , PARLAPHON , ODEON , PATHE , HARMONYA , etc
PRETURI intre 15 si 30 de Ron / Buc.*** RARA AVIS = 25 - 100 Euro / Buc . ( cca. 17 Buc. )
SERIOZITATE MAXIMA ! - 0723.06.34.34. :rolleyes:
12.05.2012
48.3KB
Tarminam cu cea mai inalta biserica din lemn,dinRo,care este un pastel.
15.09.2010
37.5KB
am putut vedea in premiera un Renault 10 Major
05.09.2010
39.3KB
masini de toate tipurile
04.06.2012
52.9KB
ma poate ajuta cineva cu un sfat cum se poate rectifica nenorocirea asta?
ceva fasii de-astea de imbracat lemnul mai am, din ce-a picat.
25.01.2012
42.3KB
1979 Mercury Monarch
20.10.2012
46.9KB
kadett
10.01.2011
56KB
Iar acum va prezint o imagine destul de trista.
21.01.2011
70.5KB
ok, am sa ii lipesc :hi:
18.03.2012
34KB
si ceva mai special care cred ca va reintra in functiune :rolleyes: in 2008 a fost tras pe dreapta, dar din unele motive este posibil ca aceasta masina sa fie folosita din nou
ARO 429 TC
18.08.2011
38.7KB
Citroen 2cv
11.07.2011
53.8KB
244
31.12.2010
53.5KB
un ghidon destul de sportiv
20.01.2011
58.9KB
partea de sus a furcii. initial a fost foarte ruginita iar dupa indepartarea acesteia metalul a ramas plin de gropite. le-am umplut cu filler si apoi am nivelat cu smirglu.
10.04.2011
30.1KB
Urmeaza citeva fotografii a unui Fiat 1500 6C an 37 pe care incerc sa-l reconditionez... Mentionez ca masina a avut un accident in tineretea ei si nu mai are masca originala si in dorinta de o aduce spre original caut documentatie pentru ea.
P.S.-fotografiile sint recente,aparatul este setat gresit :(
11.01.2011
32.5KB
masina asta face in fiecare an o excursie la mare :)
07.11.2010
41.4KB
Vw t3
11.09.2011
40.9KB
Vand IJ planeta in 2 cilindri, rezervor lacrima, sa cu 2 nivele, nepornita de 5 ani dar pastrata in sopron. Are acte. Atasul a nu a incaput asa ca a ramas afara, sub o prelata. Piese de schimb inca 2 desfacute in diferite stadii. Motocicleta se afla in Bucuresti, Colentina, zona Obor dar pana nu se termina cu zapada nu o scot.
Probleme: au ruginit jentile, cauciucurile trebuiesc schimbate, trebuie schimbate semeringurile de la furca fata (unul curgea), ii trebuie un contact de pornire. In rest ... semne ale timpului trecut peste ea.
Pret 1000 lei nenegociabil.
13.02.2012
46.8KB
vw
16.07.2011
30.1KB
un Volvo 740 GLE...is destul de rare..am vazut putine de cand fac eu poze la masini..
06.08.2011
32.6KB
Aceasta motoreta sta asa zacand acolo de peste 20 de ani.
Mi-o amintesc din copilaria mea cand la fel ca acum ''zacea''
Spre fericirea celor ce cauta asa ceva, motoreta este de vanzare, iar pretul este mic 250 roni.
Se poate reinvia, cu putina munca si vointa.
In afara de rezervor vopseaua este originala si nu necesita revopsirea.
23.03.2011
39.7KB
alta
05.08.2012
66.9KB
si
25.07.2010
39.4KB
Oltcit Club
31.12.2010
42.2KB
xxxx
26.06.2010
49.6KB
Surioara ei, cea data in grija fratelui meu.
06.03.2011
57.3KB
Gaz 69 M – 2500 cmc
La fel ca si Gaz 69, dar cu motor de 2500 cmc in loc de 2200 cmc.
Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 32 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 95 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva);
Inaltimea: 2030 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1525 kg;
Gerutatea pe axa fata: 860 kg;
Greutatea pe axa spate 665 kg;
Greutatea maxima autorizata: 2175 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri;
Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 88 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2430 cmc;
Raportul de compresie: 6,7:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min;
Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min;
Puterea litrica: 29,6 CP/l;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;
08.01.2012
33.4KB
asta nu am mai vazut-o pe aici, dar am vazut ceva de genu' in Bocsa, tot asa ca asta, aceeasi culoare...cred ca aia e
15.06.2011
36.1KB
Fiat Ritmo
26.07.2011
51.1KB
Vand acte pentru Alfa Romeo 164, motorizare 2.5
TD
Pachetul contine 2 placute cu numerele de inmatriculare, CIV, talon si tabla cu seria.
Am si masina aproape intreaga, motorul este incomplect/dezmembrat.
Pret 150 Euro neg.
Telefon: 0721.931.432
Luni-Vineri: orele 10-20
27.06.2013
38.2KB
14
28.01.2011
46.9KB
trabi cu motor vw 1.1
10.05.2011
36.1KB
Masina, daca esti solo nu arata rau cu suportul special al remorcutei. Te protejeaza de lovitura din spate. NU dureaza numai 5 minute demontarea lui. Trebuie sa desfaci doar 8 piulite M 13.