a plecat aseara departeeee :(, si va fi restaurat de profesionisti(sper cel putin)
Multumesc, se poate inchide...................o fila de istorie !
17.03.2013
28.3KB
Cu ocazia Sfintelor Sarbatori de iarna va zic si eu Un Craciun FERICIT alaturi de cei dragi, sa aveti parte numai de impliniri iar Mosul sa va aduca ce va trebuieste!
:hi:
25.12.2011
62.5KB
Mercedes
08.06.2010
46.7KB
a inceput
17.06.2010
33.6KB
raspunsul la ghicitoare...
este Trabant :rotfl:
27.11.2010
54.8KB
au venit de la sudat inelele pentru mansoanele de lant, contact lumina frana si intinzatoare lant. curatate si pasivizate
23.05.2011
55.6KB
alt unghi...
13.12.2010
47.4KB
Dacia 1310
27.11.2010
37.7KB
cred ca este singurul din oras
24.09.2010
53.4KB
ce ziceti arata bine una langa alta?
18.07.2010
41.5KB
produsul este foarte toxic. am incercat initial cu masca de vopsit si ochelari: a inceput sa ma usture fata si ochii iar vaporii erau foarte puternici si ma ardeau pe gat. am luat masca de gaze de armata si am continuat fara probleme. am inspirat chiar din gura recipientului si n-am simtit nici macar un iz. traiasca armata romana!
05.04.2011
27.1KB
alta camioneta Aro..
15.08.2011
37KB
M59 (1959-1964)
Istoric
In 1959 este lansat urmasul lui IMS 57, M 59 A care prezenta numeroase modificari fata de
modelul IMS 57, un automobil produs aproape artizanal, care nu reprezenta o solutie pentru
motorizarea Romaniei. Uzina din Campulung Muscel se dezvolta in paralel cu produsele sale.
Directorul uzinei, dl. Victor Nagi conta pe cativa specialisti cum erau Gh. Zotta, inginer cu mare
experienta in industria aeronautica, tehnicianul Octavian Waschievici care avea mai tarziu sa
proiecteze celebrul M461, inginerii Aurica Nicolescu si Gh. Potinchiu (ulterior devenit un reputat
prof. dr. ing.). Acestia se preocupau nu numai de modernizarea automobilului ci si de organizarea
fluxurilor tehnologice, utilarea uzinei si dezvoltarea capacitatilor de productie.
Asa a aparut M59 A.
Denumirea noului model provenea de la Muscel (M) , anul lansarii 1959 (59) (A)
reprezentand prima serie.
Modelul M59 a fost produs in perioada 1959-1964 in doua variante :
- M59 A – cu motor IMS 58A sau IMS 59A
- M59 B – cu motor M 207
Motor :
- primele exemplare M59 A produse pastrau inca motorul IMS 58A de la modelul IMS 57
- ulterior M59A au fost echipate cu motorul IMS 59A a carui putere a fost sporita la 56 CP prin
reproiectarea colectoarelor de admisie si evacuare si folosirea carburatorului de conceptie
romanesca « UT 550 » (de tip vertical, cu circuit descendent, o singura camera de amestec,
dublu difuzor, economizor mecanic si pompa de acceleratie)
- M59B a fost echipat cu motorul M 207 « Jumatate Carpati » care prelua componentele motorului V8
pe benzina produs de Uzina de Autocamioane Brasov (U.A.B.) care la baza provenea din Ford-ul V8
produs in perioada interbelica la Bucuresti, la uzina FORD Romania
Cutie de viteze :
- primele exemplare M59 A produse pastrau inca cutia de viteze de la modelul IMS 57
- M59B a fost echipat cu cutia cu patru trepte
Sasiu :
- ampatament redus cu 100 mm decat la IMS 57
- « fereastra » de trecere a cardanului spate are forma ovala
- la modelul M59 B au fost introduse amortizoarele telescopice
Punti :
- primele exemplare M59 A produse pastrau inca puntile de la modelul IMS 57
Caroserie :
- M59 A are o caroserie total redesenata (care s-a pastrat la modelul M59 B)
- inspirata tot de cea a GAZ-ului 69
- mai scurta cu 150 mm decat la IMS 57
- caroseria de M 59 A fata de cea de GAZ e mai lunga cu 4 mm, mai ingusta cu 140 mm si
mai inalta cu 20 mm
- realizata in intregime prin presare la Campulung
- rigidizata prin utilizarea unor elemente presate la uzina brasoveana « Steagu Rosu »
- M59 A era carosat la Campulung
- parbrizul ramane din doua bucati
- sistemul de fixare al parbrizului la rabatare are doua carlige si doi suporti montate pe capota
motorului
- stergatoarele de parbriz actionate electric (montate in partea de sus a ramei ca si la IMS 57)
- gatul de umplere al rezervorului este plasat in exteriorul caroseriei pe partea stanga
- bancheta fata este inlocuita de scaune independente
- jantele sunt prevazute cu capace
- bordul este reamplasat in fata postului de conducere si primeste aparate noi
- roata de rezerva este fixata in zona mediana a caroseriei
- usa stanga este mai mica decat cea dreapta
- balamalele usilor sunt din fonta
- cutia acumulatorului este situata in partea din stanga sub scaunul soferului
- accesul la compartimentele din contraripile spate se face din interior (cate doua de fiecare parte)
- semnalizatoarele fata/spate sunt rotunde
- la modelul M59 B, echipat cu motorul M207,
masca are doua gauri suplimentare, cea din partea dreapta permitand introducerea manivelei
(noul motor era dezaxat fata de cel precedent)
- cu toate asemanarile intre M59 A/B si GAZ 69, piesele de caroserie nu sunt interschimbabile
Uzina « Vasile Tudor » din Colibasi (devenita ulterior DACIA) a preluat fabricarea pieselor turnate
din fonta si metale neferoase, a cutie de viteze / transfer.
Cadenta fabricatiei modelului M59:
- 803 unitati in 1959
- 3000 in 1960
- 4748 in 1961
- 6200 in 1962,
- 3222 in 1963.
Modelul M59 B s-a fabricat pana in 1964, insa ca in primele luni ale anului 1965, (ianuarie/februarie),
au mai fost livrate automobile care aveau caroserie de M59 B existand probabil stocuri de componente.
M59 B este inlocuit in productia uzinei muscelene de M461.
M 59
Perioada de fabricatie : 1959-1964
Unitati produse : circa 21.000 (M59A + M59 B)
M59 A (1959-1962) / M59 B (*1962-1964) Anul trecerii de la un model la altul este estimativ.
Motor : M59 A patru cilindri in linie, benzina, cu supape laterale
Doua tipuri de motoare IMS 58 A / IMS 59 A
M59 B a fost echipat cu motorul tip M207 – prezentat la M461
Capacitate cilindrica : 3260 cmc
Cursa x Diametru 107,95 x 98,45
Putere : 50 CP la 2800 rpm / 56 CP la 2900 rpm
Raport de compresie : 4,6 / 5
Cutie de viteze : manuala, cu trei trepte, nesincronizata
Masa totala : 2190 kg
Sarcina utila : 650 kg
Consum mediu : 21 l / 100 km
Panta maxima admisibila : 30 grade
Viteza maxima : 90 km/h
22.11.2010
47.5KB
si asa
03.01.2011
40.3KB
curatare cadru
10.04.2011
41.3KB
100
29.11.2010
59.9KB
Datsun
multumesc pt intentia de a-mi da volanul :hi:
din nefericire nu se potriveste la mine
05.06.2011
56KB
au fost prezente si motociclete cu atas
04.09.2011
64.4KB
2
21.01.2011
49.5KB
Detaliu
15.01.2013
46.2KB
In final am consumat 80 l benzina, este o experienta unica!
15.03.2012
44.4KB
Cum Scoica m-a facut Mantist din Skodist, am pentru voi niste surpize
13.06.2010
45.2KB
Zilele 29-30.04 si 0105 a gazduit o serbare al avioaneleor usoara si ultrausoare din Ro, linga Campia Turzii, pe un domewniu privat. Am fost si noi Kafer Club din BM, invitati sa participam la o expozitiede masin vechi.
Au fost 28 de avioane, 9 masini vechi de VW prezenti. A fost o iesire f. frumopasa, cu program diversificat de avioane, planoare si parasutisti, condimentat cu diferite jocuri distractive si concursuri cum ar fi de stat pe marginea apei cu o "bota" in mana si asteptand sa vine pestele sinucigas!
Pun cateva poze, ca pe parcurs aparatul meu a facut pe nebunul, si nu a mai vrut sa functioneze.
03.05.2011
40KB
Peugeot 305
12.07.2011
44.9KB
Iveco microbuz
10.07.2011
33KB
Userul care vrea sa faca un anunt deschide un subiect nou , in subiect va scrie ruta pe scurt si data plecarii . restul detaliilor le va scrie la categoria mesaj .
Userul care a deschis anuntul are obligatia sa anunte momentul in care anuntul a expirat . Daca userul are prea multe anunturi care nu le-a declarat inchise se vor sterge toate anunturile si i se va limita accesul la acest topic .
Nu uita sa specifici daca percepi taxa sau nu .
Multumesc pentru intelegere .
EKOROAD travel for less .Ȋmparte o maşină,
Economiseşte bani,
Fă-ţi prieteni minunaţi !
25.05.2012
4KB
oltcit
28.05.2011
33.2KB
traby.ro
15.03.2011
45.3KB
Hoinar vopsit dragut de o mana priceputa.
21.01.2011
60.4KB
5 usi
10.01.2011
57.6KB
trecem acum la un VW Polo...tot pe aceeasi strada cu Volvo-ul
06.08.2011
36.6KB
alta
05.08.2012
38.8KB
tot pe acolo....un roman tir
31.12.2010
49.6KB
243 in Bocsa
17.05.2011
36.3KB
scuzati calitatea pozei
30.12.2010
35.4KB
Vand Ford Granada MK I caroserie berlina 2 usi
Vand Ford Consul caroserie berlina 2 usi
Prima mea masina, care m-a parasit demult, a ajuns la reconditionat(toata tablaria), are faruri, semnale, grila, ochelari si stopuri noi de pe E-bay.
-motorul original din acte exista desfacut si fara unele piese, V6 2.0 90CP tip NY
-motorul din masina este un V6 2.3 108CP tip YYH, refacut(segmenti, cateva supape noi, cuzineti, set garnituri, pompa apa), radiator nou(nu de Ford),
-evacuare cap-coada refacuta total cu 3 tobe noi,
-interior visiniu original,
-geamuri electrice, consola centrala cu cotiera si cutie acte,
-oglinda pasager electrica(nefunctionala),
-oglinda sofer reglabila manual,
-ceasuri bord cu plasma(100 si ceva de euro au costat acum 2-3 ani),
-jante tabla si 3 bucati de Al,
-suspensii independente cu arcuri elicoidale all round pt cei care nu stiu,
-culoare alb pe acte si albastru Mitsubishi pe masina,
-masina inca este pe numele meu totalmente, impozit platit pe 2013,
-referitor la acte, masina se vinde in mai multe variante, discutabile doar cu cei interesati.
probleme:
-geam dr spate de plexic
-maneta bloc semnalizare rupta(atarna in fire), se gasesc pe E-bay
In poze se afla motorul original 2.0 desfacut
Pret 2.499Euro
Telefon: 0721.931.432
Program: Luni-Vineri orele 10-20
26.03.2013
35.2KB
table varza.
11.12.2012
46KB
BMW V8, Formula Racers, Chryslers, Mercedes, Austin A30