Colectia de poze oldtimertm.3xforum.ro
Total 3895 poze.

InapoiInainte

 
vw kafer vand 2 brelocuri vwVW Kafer
29.10.201049.1KB
cateva car show timisoaracateva poze Lamborghini
07.05.201044.6KB
-claxon                                        pret:10 stergator parbriz mercedes pret:30 roti-claxon pret:10 lei -maneta stergator parbriz Mercedes pret:30 lei -capace roti pret:40 lei ambele -sticla semnalizare Barkas pret:15 lei -bobina inductie pret:10 lei -masca fata pentru Moskvici 412 pret:40 lei telefon: 0743904420
22.06.201046.8KB
am mai postat si acum parca un an acest golf , vroiam sa-l schimb cu un vechi t2a,nu am gasit,amAm mai postat si acum parca un an acest Golf , vroiam sa-l schimb cu un vechi Transporter T2a,nu am gasit,am vrut sa-l vind , am renuntat apoi in speranta ca-mi voi gasi putin timp si pt.el .M-am m utat din oras , mai am inca 4 masini , Golful a ramas neatins . De fapt , ar fi fost bine sa ramina neatins . Oamenii de foarte proasta calitate din zona locuintei parintilor si-au pus amprenta incontinuu asupra masinii . OK , destul cu povestile ! Se vinde Golf 1.6 Turbo Diesel / 1987 1987 anul din acte . Din masina originala s-au pastrat doar caroseria goala , cutia de viteze ( 5 trepte) si motorul fara chiulasa . Elementele de identificare din acte deci au rama sin proportie de 100% . S-a facut up-grade cu piese de pe un GT si un GTI aduse din Germania pt.dezmembrare , ani de fabricatie 1990 si 1991 . Masina acum se descrie asa : - punte fata cu bara stabilizatoare (cele vechi nu aveau stabilizatoare ,pt.cei care nu cunosc amanuntul am facut aceasta precizare ),cu brate groase , discuri mari ventilate pe fata - planetare GT sau GTI - schimbat ambreiaj si volant , trecut de la 180 mm la 200 mm - punte cu discuri de frina pe spate - bari late fata - spate (originale de fabrica de pe masina nu replici ) - cirlig tractare - bandouri late - grila fara semn - pleoapa peste grila - semnale albe in bara - semnale albe laterale aripile din fata tip Golf 4 - lampi spate fumurii - bord cu turometru si cadrane cu limbi idicatoare rosii si iluminare rosie - indicatoare suplimentare VDO tip Porsche pe consola functionale < temperatura ulei , incarcare baterie , presiune ulei - volan Momo original,poansonat Made in Italy tesit , cu insertii de carbon - burduf schimbator refacut din piele (nu radeti , si asta a costat vreun milion vechi !) , cap maneta schimbator gros tip Audi - interior sport tip Recaro , scaune fata cu sezut extensibil ,stare foarte buna - inchidere centralizata - alarma - geamuri electrice - bloc lumini cu manete groase - trapa - sonorizare : boxe mari in spate,pe consola, fixate pt.rezonanta pe suport de lemn,mochetat la aceiasi culoare cu interiorul masinii, negru ,boxe 3 cai in suportul de difuzoare din buzunarele usilor, tweeter deasupra in usa, casetofon cu lumina rosie asemanatoare bordului,deosebit de destept si scump la vremea lui cu card de siguranta , statie de amplificare nemontata inca,toate marca Blaupunkt - plafoniera dubla, cu lampa separata pt.pasager si temporizare la stingerea luminii - arcuri fata sport ,rosii - ( in mod firesc in urma transplantului de pe masini 90-91) ,usi model nou fara triunghi - oglinzi sport tip scoica , made in \Germany - termocupla cu 2 viteze - pompa suplimentara de amorsare combustibil ( masina vine fara asa ceva ) - jante priginale OZ , cu buza lata model OZ Route - bancheta rabatabila pe spate pt.marirea voumului de transport Acum , bune si rele : - consum 4 ( patru) litri / 100 km ( e ceva in vremurile astea ,nu ? ) - taxa anuala impozit 66 ron , taxe platite la zi, normal nu s-a circulat,nu are ITP sau revizie - amortizoare spate noi - cauciucuri spate infim de putin rulate - pompa apa noua - turbina functioneaza , se aude frumos iar masina stie sa fuga - distributia are 11.000 km ..schimbat cureaua si rulment intinzator - chiulasa revizuita , planata,schimbat ghiduri supape,simeringuri , supape de evacuare noi - simeringuri cutie de viteza noi - rulmenti fata noi si parca si rulmentii spate la una dintre roti - pivoti ( made in Switzerland) noi noi inseamna 11.000 km ca rulaj , atunci masina a fost reansamblata si revizuita) - cutia de viteze cu 5 trepte un ghidaj de plastic schimbat ,pus nou la timonerie si motorul functioneaza foarte bine Masina sta de citiva ani . A mai fost pornita ocazional , dar....demult . Este zgiriata trivial de vecini .Usa de la sofer are o usoara infundatura ,tot in urma contactului cu un astfel de gunoi uman .Probabil daca o lovesti dinsre interior se indreapta .Toba este rupta,cineva s-a urcat cu picioarele pe terminalul de la esapament si am gasit-o atirnind trist pe sub masina .Parbrizul are vreo doua fisuri,s-a intimplat la un interval de 5 minute pe un drum in lucru spre Craiova unde cei din sens opus considerau sub demnitatea lor sa reduca viteza (dehh , fiecare zona cu mentalitatea ei , toti stim ca oltenii sunt mai aprigi). Caseta de directie acapatat joc de la rotile prea late . Se poate stringe din jurubul de reglaj sau mai bine se poate pune servo- directie . Vine la pachet cu masina , completa . Caseta cu levierele ,brate,conducte,pompa, curea,suporti,suruburi,vas . Motorul este prevazut cu fulie dubla si suport,deci este foarte simplu de montat . La un atelier din zona mi-au cerut 100 ron pe manopera . Cineva cu oarece pricepere o poate face insa singur .Minerele de la usi ambele sunt rupte,aceiasi vecini zglobii . NU-i bai , la pachet vine o pereche de minere NOI, cele care arata ca la Golf 3 .Cauciucurile pe fata sunt praf , au stat desumflate,le-a placut gunoaielor sa le intepe . ( 3 suruburi erau doar in cel din dreapta).Amortizoarele de la haion s-ar putea sa fie obosite,...sau nu . Uneori acesta se inchide singur. Trebuie luata in considerare si greutatea suplimentara a politei , cu cele doua mari boxe Bplaupunkt si suportul lor de lemn . Cind se scot cirligele care ridica polita,haionul sta sus fara [probleme . O balama de la usa de la torpedo necesita un tratament gen Picatura sau alt adeziv , Usa sta inchisa dar cind o deschizi cam trebuie sa o ti cu mina . Oricum,este o reparatie foarte simpla,la fel ca si cea a capitonajului plafonului ,dezlipit pe alocuri de caldura,se rezolva cu o pensula si citeva puncte de adeziv gen prenandez . In fata masini ,dar la o distanta din fericire mai mare a fost parcat un BMW caruia i s-a dat fos si a ars complet . ( V-am zis ca nu e o zona incare s ate plictisesti !) De la caldura degajata,s-a topit suportul de la nr.,au crapat farurile,s-a topit grila si pleoapa . Bara fata este intacta,nu are nici un semn . Am schimbat masca cu una la fel ,adica modelul fara grila,exista la pachet doua faruri NOI ,model nou,clare adica,pleoapa a fost reconditionata . Uneori nu porneste stergatorul de pe spate ( la a doua aditie,primul a fost furat ,am cumparat altul) . daca misti putin de tabloul de sigurante ,se remediaza defectul . Probabil un contact imperfect la un papuc . Merge insa temporizarea la el si pompa de spalat luneta .Am pierdut surubul sau suruburile care tin masca din jurul contactului,cea de plastic. Asta demult,cind am schimbat niste becuri in bord . Acum plasticele acelea sunt legate inestetic cu o banda de izolat . Masina arata TOTAL neingrijit,aspectul in urma celor citiva ani de abandon pune in umbra dotarile deosebite pt.un Golf 2 TD si minimalizeaza banii investiti . NU e calul lui FatFrumos caruia sa-i arati jaraticul si sa se scuture de rapciuga este insa o masina corecta ,netrucata pt.vinzare. (probabil colantind-o in negru mat ii dai imediat si simplu si putin costisitor un aspect destul de atractiv ) . Pinzele de paianjen din interior sustin asta . Se vinde cu certificat fiscal si contract de vinzare-cumpare . Actele sunt pe numele meu . Se poate pastra si numarul , a fost preferential,eu insa mi-am schimbat domiciliul in alta zona a tarii . Se vinde NUMAI cu conditia sa se foloseasca,sa se MEARGA cu ea , NU sa se dezmembreze. Am o oarecare legatura afectiva cu aceasta fieratanie si prefer in caz contar sa o pastrez,pina la urma suma de vinzare ( 1.120 E ) nereprezentind vreun turn de castel . De dez,embrat as fi putut si eu si probabil as fi scos considerabil mai mult decit cer pe ea acum . Am postat fotografii de acum doi ani , miine ii voi face un album de poze amanuntite in are voi insista asupra defectelor optice . In pretul masinii este inclus urmatorul pachet : pereche faruri noi fata ,modelul clar pereche lampi fumurii spate,"ca noi",identice cu cele de pe masina pereche clante usi ,noi, model Golf 3 estetic filtru de ulei o traista cu bucse noi pt.acest model de masina un set de 4 injectoare pt.motor 1.6 TD daca cumva nu s-a aruncat dintr-o casa pe care am vindut de curind , un haion complet de spate si un rezervor cu tot cu sonda de carburant un filtru de aer PIESA RARA si scumpa , un proiector original de bara lata cu tot cu suport; Scazind valoarea acestui pachet de piese , a interiorului sport si a rotilor ,ramine de fapt o masina la un pret de fier vechi . Pt.orice alta informatie va stau la dispozitie .Nr.meu de telefon este 0721658700 . Va multumesc anticipat pt.ca nu o sa ma apelati pt.tot felul de teste ale masinii, (cine vrea sa o cumpere, o vede si se hotaraste daca e afirmativ sau negativ,jur nu am timp de nici un fel ,altfel nu ajungea asa sau nu o vindeam si pt.faptul ca nu o sa incepeti cu discutii :da care e ultimul pret,etc...pretul este 1120 E
21.08.201256.7KB

 
nice work. da tot dacie nice work. da tot dacie "tunata" ramane.
28.01.201139.2KB
dac reclama poze vechi sau reclame cu camioaneDAC reclama
20.12.201027.7KB
:rolleyes: intalniri in timisoara 2010:rolleyes:
25.04.201037.1KB
oltcit poze cu oltcitoltcit
04.06.201137.1KB

 
articol cu expeditia noastra ... speram nu si ultimul. multumim pentru sustinere! am romania la ARTICOL CU EXPEDITIA NOASTRA ... SPERAM NU SI ULTIMUL. Multumim Automobilia pentru sustinere!
11.04.201142.3KB
din pacate m-au lasat bateriile si nu am reusit sa fac mai multe poze

daca iesiti azi prin orasdin pacate m-au lasat bateriile si nu am reusit sa fac mai multe poze daca iesiti azi prin oras poate aveti sansa sa-i vedeti pt ca am inteles ca nu pleaca decat maine dimineata spre Bucuresti
08.07.201041.8KB
demolarea a avut ca drept scop dac 6135 rk camioane sr si dacDemolarea a avut ca drept scop restaurarea basculantei DAC 6135 RK
26.02.201238.5KB
aflandu-ma pe drumul de intoarcere spre timisoara dupa ca am facut o iesire cu jawa la surduc si laAflandu-ma pe drumul de intoarcere spre Timisoara dupa ca am facut o iesire cu Jawa la Surduc si la Otelu Rosu, si fiind increzator ca am rezervorul plin am constatat cu stupoare ca am ramas fara benzina din cauza unei defectiuni la robinet ce a determinat pierderea carburantului. M-am oprit la "Peco" dupa Caransebes unde am carpit robinetu' si am alimentat si facut amestecul. Mi-a atras atentia un tip pe un Simson S51 cam cocosat de bagaje si, cum aveam nevoie si de plumb, "l-am intrebat de sanatate". Mi-a explicat ca e polonez din Wroclaw si ca face un tur prin Slovacia, Austria, Ungaria, Romania, Bulgaria, Grecia si Turcia, cu destinatia finala Istambul... pe o motocicleta Simson S51 cu o cilindree de 50 cmc si ca nu, nu a ales alta fiindca lui nu ii plac motoarele noi. I-am multumit pt. Pb si i-am dat o ciocolata care i-a fost foarte utila. Vorbind cu el la telefon dupa catva timp, mi-a povestit ca in cele din urma a ajuns doar pana la Vama Veche din cauza unor dificultati tehnice intampinate si ca oricum s-a simtit excelent in Romania, unde a facut un mare ocol pe la Tm, Tr. Severin, Craiova, Bucuresti, Sighisoara, Brasov, Cluj, Vama, parcurgand peste 4000 km. La Craiova, daca nu ar fi intalnit un grup de motociclisti care l-au cazat la ei acasa 4 zile si i-au reparat motocicleta, s-ar fi intors acasa cu autostopul. Ma bucur ca se pare ca ospitalitatea romaneasca inca nu s-a demodat total. Atasez link-ul cu albumul de facebook cu pozele din tur: ... 1334971328 Respectele mele pentru curaj!
03.02.201140.9KB

 
! cu orice in afara de masini ! vand : ford capri 1600 g.t. auto epoca - veteran car !Uuuuuuuuuuup ! :nod: Schimb cu ORICE in afara de MASINI !
19.06.201258.5KB
alt oltcit la lugoj. poze cu oltcitalt oltcit la lugoj.
27.08.201141.1KB
curatate : suport numar, arc cric, melc kilometraj (melcul nu se invarte si are un dinte lipsa. nucuratate : suport numar, arc cric, melc kilometraj (melcul nu se invarte si are un dinte lipsa. de-asemenea, nu il pot desface), intinzator de lant (un filet defect si celalalt indoit. am taiat jijele filetante si am confectionat altele noi din suruburi de 6)
09.05.201150KB
poza 3 poze cu dacia sportpoza 3
07.07.201137.1KB

 
3 pin-ups and classic car's3
23.01.201157.5KB
salutare tuturor, de curand am un sr 132m, intr-o stare destul de buna (zic eu); insa imi lipsescSalutare tuturor, de curand am achizitionat un SR 132M, intr-o stare destul de buna (zic eu); insa imi lipsesc ceva accesorii (siglele,semnale, butoane din bord, camuflaj faruri, far suplimentar,etc). Sunt interesat sa cumpar piese si accesorii pentru acest model. Va multumesc anticipat! :hi:
21.04.201636.3KB
la costinesti poze cu dacia 1300la Costinesti
26.07.201143.2KB
poza 2 poze cu aro 24poza 2
28.05.201139.5KB

 
dupa prezenta juniorului lui seby data trecuta, azi a venit si o mica domnisoara foarte atrasa deDupa prezenta juniorului lui Seby data trecuta, azi a venit si o mica domnisoara foarte atrasa de masinile vechi, le-a dat ocol la toate iar la broscuta galbena a vrut chiar sa-i schimbe roata :nod: Cristi sa iti traiasca si tie fetita si sa fie sanatoasa :hi:
14.11.201032.1KB
alta lancia beta coupe 2l,din anul 1977alta
12.01.201251.9KB
665 poze vechi sau reclame cu camioane665
21.11.201047.2KB
bmw 324 .. imi place modelul asta de prin lugojBmw 324 .. imi place modelul asta
09.08.201137KB

 
cabrio intalnirea timisoara 2010cabrio
13.06.201048.8KB
lada doua bucati clasice vazute pe strazile din timisoaraLada doua bucati
08.06.201039.5KB
urmeaza montatul este cam 95% completa. mai lipsesc sau sunt in stare proasta: 

cablu franaurmeaza montatul motocicleta este cam 95% completa. mai lipsesc sau sunt in stare proasta: cablu ambreiaj cablu frana fata comanda ambreiaj manson filtru de aer oglinda stanga burdufi arc cric
23.12.201144.4KB
indreptare spite. 72... restaurare hoinarindreptare spite. 72...
23.05.201156.1KB

 
si un mercedes care pare in curs de clasice vazute pe strazile din timisoarasi un mercedes care pare in curs de restaurare..
13.12.201049.9KB
dnepr clasice vazute pe strazile din timisoaraDnepr
27.11.201047.8KB
trabi desene cu masini si nu numaiTrabi
17.03.201326.6KB
au venit si doua broscute din care una este veche cunostinta iar cealalta abia a iesit dintr-oau venit si doua broscute din care una este veche cunostinta iar cealalta abia a iesit dintr-o restaurare completa care se va termina cu montarea unui motor puternic pe masura jantelor si discurilor de frana de la cele 4 roti :nod:
18.07.201039.3KB

 
rust free restaurare hoinarrust free
05.04.201139.2KB
oltcit poze vechi sau reclameOltcit
27.11.201046.5KB
renault 14 clasice vazute pe strazile din timisoaraRenault 14
24.09.201046.8KB
alt oltcit prin resita poze cu oltcitalt Oltcit prin Resita
15.08.201143.1KB

 
ims 57     in romania industria de automobile debuteaza la inceputul secolului trecut, la arad cuIMS 57 (1957-1959) Istoric In Romania industria de automobile debuteaza la inceputul secolului trecut, la Arad cu automobilele MARTA si a continuat in anii ‘30 la Bucuresti cu FORD. In perioada interbelica, U.S.S.R. a achizitionat licenta Ford asambland sub marca GAZ automobile tip „A“ si autocamioane. Firma Ford renunta la acest motor in anul 1933 cand a fost lansat legendarul model V8. In august 1941, in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, pe platforma mecanica a GAZ A, uzina din Gorky a fabricat un automobil 4x4, GAZ 64. Acest model a evoluat in timp astfel : - "64" (1941-42, 684 unitati), (motor tip Ford A de 3285 cmc) - "67" (1943-44), (motor tip Ford A de 3285 cmc) - "67B" (1944-53, ambele variante insumand 92.843 unitati) (motor tip Ford A de 3285 cmc) Firma GAZ renunta la motorul motor tip Ford A de 3285 cmc din 1953, an in care GAZ 67 iese din productie si trece la un motor de patru cilindri, derivat din motorul Molotov de sase cilindri, licenta Dodge primita de sovietici ca sprijin de razboi de la americani. - "69" , (1953-1972, 634.256 unitati ) (motor tip Dodge, cu patru cilindri, 2112 cmc), Romania, intrata dupa al doilea Razboi Mondial in sfera de influenta economico-politica sovietica, este nevoita sa renunte la productia de automobile Ford, singurele importuri oficiale fiind facute din U.S.S.R.. Automobilul cel mai des intalnit pe soselele romanesti avea sa devina GAZ M 20 "Pobeda" (1946-58) care a intrat in dotarea institutiilor statului. Ministerul Apararii si cel de Interne au optat pentru GAZ 69. In Romania, la Intreprinderea Metalurgica de Stat din Campulung Muscel a inceput sa produca, cu permisiunea sovieticilor o serie de piese de schimb pentru aceste vehicule. Tot cu permisiunea sovieticilor, la Campulung Muscel, se produce motorul tip Ford A, la care rusii renuntasera, datorita fiabilitatii scazute (principala problema era presiunea uleiului - cuzinetii erau turnati direct in biele si capace) si a consumului ridicat, in favoarea celul mai evoluat preluat de la Dodge. Constructorii musceleni reusesc sa asimileze tot mai multe piese, astfel incat dupa motoare au putut realiza integral si cutii de viteze si alte subansamble. La sfarsitul anului 1957, odata cu relaxarea relatiilor romano-sovietice, la Campulung Muscel s-a incercat si s-a reusit producerea integrala a unui automobil de teren. Asa a aparut automobilul IMS 57, botezat dupa abrevierea numelui uzinei producatoare (Intereprinderea Metalurgica de Stat) si a anului lansarii (1957). IMS 57 nu a fost un automobil original, ci unul de inspiratie sovietica, insa nu a fost produs sub licenta GAZ. Datorita faptului ca majoritatea drumurilor din Romania anilor 50 erau nemodernizate, era necesara producerea unui automobil de teren. La vremea aceea, la proiectarea si construirea sasiului si a caroseriei, constructorii musceleni s-au inspirat dupa GAZ 69, importate in numar mare Romania, GAZ 69 dovedindu-se foarte fiabile, iar existenta componentelor mecanice in productie a oferit platforma necesara. Prin imbunatatiri succesive insa automobilul romanesc avea sa devina superior GAZ-ului 69, castigand concurenta pe o seama de piete. Cu IMS 57 a fost reluata productia romaneasca de automobile. Inceputurile au fost pline de probleme. Uzina din Campulung a functionat in timpul razboiului, in cadrul uzinei fiind dizlocate cateva sectii ale IAR Brasov, cu scopul de a lucra in secret departe de bombardamente. Dotarile tehnice erau foarte rudimentare, iar personalul calificat sau cu studii superioare era redus. Primele caroserii au fost fabricate manual, pe butuci din lemn de tinichigii Grigore Negoita si Gita Holbosan. - In 1957 au fost produse 154 de exemplare IMS 57 - In 1959 un numar de 760 - Pentru 1958 nu sunt date referitoare la productia anului dar se estimeaza ca nu a depasit 1000 de exemplare Concluzie: productia totala IMS 57 s-a situat in jurul cifrei de 2000 de exemplare. In perioada 1957-1958 sasiele rulante, botezate de localnici "Sateliti", plecau de la Campulung la Colibasi fiind carosate la uzina "Vasile Tudose" viitoarea Dacia, deoarece hala de presaj nu era finalizata. Motor : - "MAS" ( Ford „A”) - cu patru cilindri in linie, raciti numai la partea superioara - 3260 cmc - 50 CP / 2800 rpm - motorul cu supape laterale - raport de compresie 4,6 - arbore cotit cu trei paliere - axa cu came forjate - cuzinetii turnati direct in bloc si biele Cutia viteze : - manuala cu trei trepte - aproape identica cu cea care echipa GAZ 69 Sasiul : - aproape identic cu cel al GAZ 69 - sasiul este curb in partea posterioara - amortizoare cu brat Puntile : - aproape identice cu cele ale GAZ 69 - diferentialul puntii fata este plasat in partea drepta Caroseria : - este mai lunga fata de modelele ulterioare - roata de rezerva este plasata pe aripa stanga spate - accesul la spatiile de depozitare din contraaripile spate se face din exterior - masca fata are in partea inferioara o singura gaura pentru manivela - parbrizul este din doua bucati - stergatoare de parbriz manuale - geamurile portierelor sunt fixate pe material textilei - in fata, pasagerii iau loc pe o bancheta - bordul este central - ceasurile si butoanele se ilumineaza prin doua lampi exterioare, in stilul masinilor antebelice - pornirea se face prin actionarea (printr-o pedala pozitionata central) a demarorului IMS 57 Perioada de fabricatie : 1957-1959 Unitati produse : circa 2000 Motor : patru cilindri in linie, benzina, cu supape laterale, Capacitate cilindrica : 3260 cmc Putere : 50 CP la 2800 rpm Raport de compresie : 4,5 Cutie de viteze : manuala, cu trei trepte, nesincronizata Masa totala : 2265 kg Sarcina utila : 650 kg Consum mediu : 24 l / 100 km Panta maxima admisibila : 25 grade Viteza maxima : 80 km/h
22.11.201037.9KB
opel intalniri timisoara 2011Opel
05.06.201142.3KB
sosirea unui mic grup de sannicolau maresosirea unui mic grup de motociclisti
04.09.201159.9KB
speram ca duminica viitoare vremea sa fie la fel de frumoasa si desigur mai multi . intalniri inSperam ca duminica viitoare vremea sa fie la fel de frumoasa si desigur mai multi participanti .
12.10.201033.4KB
InapoiInainte