Colectia de poze oldtimertm.3xforum.ro
Total 3895 poze.

InapoiInainte

 
poza cu un detaliu la care tin destul de mult :nebun: fiat 1300poza cu un detaliu la care tin destul de mult :nebun:
08.06.201039.1KB
masinuta asta cat e de mica facea un zgomot infernal 9.05 cjr cupa c.c.euro timisoaramasinuta asta cat e de mica facea un zgomot infernal
09.05.201034.5KB
si vand dacia 500 lastunsi
25.07.201041.2KB
aro 241 poze vechi sau reclameARO 241
21.11.201055.4KB

 
o motoreta veche dar nu stiu ce marca este clasice vazute pe strazile din timisoarao motoreta veche dar nu stiu ce marca este
10.05.201148.3KB
mercury monarch intalniri in timisoara 2010Mercury Monarch
25.04.201044.3KB
evolution of cars by country bancuri, filmulete etcEvolution of Cars by Country
24.08.201051.1KB
1. cel mai important lucru este să vă cu pneuri de nu dacă aveţi sau nu pneurile1. Anvelopele Evident, cel mai important lucru este să vă echipaţi maşina cu pneuri de iarnă! Nu contează dacă aveţi sau nu tracţiune integrală, pneurile de iarnă sunt obligatorii pentru că înseamnă în primul rând siguranţă şi în al doilea rând scad mult şansele să rămâneţi înzăpeziţi. Vă recomandăm schimbarea anvelopelor de iarnă imediat ce profunzimea lamelelor acestora ajunge la 4 mm. Nu vă bazaţi pe ideea că aveţi pneuri all-season. Acestea nu sunt decât un compromis care de multe ori nu dă rezultate iarna. Puteţi schimba anvelopele de vară cu cele de iarnă, pe aceleaşi jante, însă cel mai bine este să aveţi “roţi de iarnă”, incluzând şi jantele. Echipaţi toate cele 4 roţi ale automobilului dvs. cu anvelope de iarnă identice. Veţi limita riscurile de derapaj şi veţi spori stabilitatea maşinii la frânare. De asemenea, nu uitaţi să aveţi la voi un set de lanţuri, pentru cele mai dificile situaţii. Lanţurile se folosesc doar în cazul în care pneurile de iarnă sunt depăşite de situaţie. Folosite pe distanţe mari afectează sistemul de direcţie al maşinii şi elementele de suspensie. 2. Bateria este mult mai solicitată iarna, pornirea motorului necesitând un curent de 2-3 ori mai mare decât vara. Nu trebuie pornite simultan instalaţia audio, degivrarea, aeroterma climatizării pe viteza maximă, luminile, ştergătoarele. Pe frig intens, dacă s-a depăşit temperatura de -8°C, este bine să aprindeţi farurile pentru câteva minute pentru a “încălzi” bateria, înainte de a acţiona demarorul. Nu ţineţi consumatorii activaţi, cu motorul oprit decât dacă este strict necesar. Pentru motoarele diesel, ţineţi cont de avertizorul de “bujii incandescente” din bord. Nu încercaţi pornirea motorului înainte de stingerea acestui indicator. Dacă este foarte frig, după stingerea indicatorului, luaţi contactul şi puneţi-l din nou; după stingerea a doua oară a indicatorului de “bujii incandescente”, acţionaţi demarorul. 3. Antigelul - Întreţinerea normală a maşinii în service include şi verificarea antigelului, totuşi, e bine să verificaţi nivelul lichidului de răcire din vasul de expansiune. Dacă, într-o situaţie de urgenţă, aţi completat cu apă, e cazul să verificaţi densitatea antigelului din motorul dumneavoastră. Acest lucru se face cu motorul rece. Nu turnaţi niciodată antigel sau apă rece în circuitul de răcire al motorului fierbinte. Verificaţi periodic temperatura motorului. Dacă observaţi că temperatura este scăzută şi, cu cât mergeţi mai repede, temperatura scade, termostatul este defect, şi trebuie să mergeţi la service. 4. Instalaţia de climatizare – Filtrul de polen trebuie să nu fie colmatat (înfundat), reducând circulaţia aerului.Nu lăsaţi instalaţia de ventilare sau climatizare să funcţioneze cu motorul oprit. Nu lăsaţi degivrarea lunetei pornită mai mult decât este necesar. Consumul electric al acestor rezistenţe este mare, şi descarcă bateria. 5. Încuietori, mânere, geamuri electrice, toate acestea devin o problemă pe frig, mai ales combinat cu umezeala. Dacă folosiţi cheia pentru a descuia maşina, pulverizaţi spray sau turnaţi soluţie specială împotriva îngheţului încuietorilor. Procedaţi astfel seara, când aţi ajuns acasă, când maşina este caldă. Dacă însă observaţi că nu puteţi învârti cheia în broască, nu forţaţi. Cea mai eficientă metodă este folosirea unui spray. Dacă aveţi sistem de închidere centralizată cu telecomandă, verificaţi funcţionarea sistemului asupra tuturor uşilor şi capotelor. Este bine să pulverizaţi spray siliconic asupra chederelor, cu uşile deschise -astfel, evitaţi îngheţarea şi “lipirea” uşilor de chedere, la frig. Ţineţi seama că toate mecanismele închiderii centralizate funcţionează mai greu la frig. Urmăriţi prezenţa gheţii pe geamurile laterale prevăzute cu macara electrică. Dacă observaţi că geamul este blocat de gheaţă, nu acţionaţi comanda de deschidere, sau dacă aţi acţionat-o şi observaţi că geamul nu se poate deschide, nu persistaţi! Aşteptaţi încălzirea geamului, după ce climatizarea a ajuns la o temperatură de lucru, graţie încălzirii motorului. Este bine să ajutaţi dezgheţarea, folosind o racletă de plastic. Nu folosiţi alte obiecte, veţi zgâria geamul, vopseaua uşii, chederele, etc. Este bine să folosiţi dezaburirea parbrizului care face apel la instalaţia AC frigorifică, chiar în timpul iernii. Parbrizul va fi dezaburit mai rapid, iar instalaţiei compresorului frigorific îi face bine pornirea din când în când, chiar în timpul iernii. 6. Ştergătoarele de parbriz sunt iarna victimele gheţii. Când acţionaţi maneta de pornire a ştergătoarelor, motorul electric al mecanismului este activat şi stă sub tensiune, până când ştergătoarele realizează mişcarea lor obişnuită. Dacă această mişcare nu are loc din cauza blocării ştergătoarelor pe parbrizul sau luneta îngheţate, motorul va sta alimentat în permanenţă neputând însă să se învârtă. Acest lucru duce la posibila distrugere a motorului electric. De aceea, înainte de a intra în maşină, verificaţi dacă ştergătoarele sunt îngheţate sau sunt libere să se mişte pe parbriz. Asiguraţi-vă că lamelele sunt dezlipite de geam şi că în mişcarea lor de rotaţie pe parbriz, nu întâlnesc zone tăioase de gheaţă. 7. Frâna de mână – Este bine să nu folosiţi frâna de mână când sunt temperaturi scăzute. Puteţi avea surpriza neplăcută a îngheţării cablului şi a imposibilităţii eliberării frânei de mână, a doua zi, dimineaţa, când vreţi să plecaţi de pe loc. De obicei, este suficient să lăsaţi maşina în treapta a 1-a sau a 2-a. Dacă maşina este parcată în pantă, puteţi să vă folosiţi de bordură, bracând roţile, astfel încât tendinţa de a pleca la vale este împiedicată de roţile bracate, care se sprijină în bordură (dacă parcaţi la vale, pe partea dreaptă a drumului, cu faţa spre coborâre, puteţi roti volanul spre dreapta, iar dacă parcaţi în pantă, cu faţa spre urcare, puteţi roti volanul spre stânga). 8. Spălarea maşinii trebuie evitată dacă este urmată de o staţionare sau parcare în frig. După spălare, maşina trebuie uscată cu curent de aer cald, apa din încuietori poate să îngheţe, uşile/capotele se pot lipi de chedere, etc. Pe lângă cele de mai sus e bine să mai faceţi unele verificări, în service autorizat: – articulaţii, pivoţi, burdufe planetare, amortizoare, plăcuţe de frână, saboţi de frână, cursa pedalei de ambreiaj şi orice zgomot sau joc pe care îl simţiţi sau îl auziţi, nou apărut – ulei motor (pentru frig – sintetic) – antigel (la densitate corectă pentru temperatura la care ne aşteptăm) – starea curelei de distribuţie (dacă este pe curea) şi a kit-ului de distribuţie (role, întinzătoare, etc)
05.10.201018.7KB

 
corvette car show timisoaraCorvette
07.05.201036.1KB
:rolleyes: poze vechi sau reclame:rolleyes:
16.12.201054.6KB
sa nu uitam si deja dacia 1310 si seat ibiza

ce imi place la poza asta e ca toata lumea se uita subsa nu uitam si yountimerele deja binecunoscute Dacia 1310 si Seat Ibiza ce imi place la poza asta e ca toata lumea se uita sub capota trabantului unde surpriza... nu se afla nimic :rotfl:
08.08.201040.4KB
promise. cam tirziu .poze sint multe, dar nu am avut timp sa le pun pe toate. volga m21POZE_VOLGA Pozele promise. Cam tirziu .Poze sint multe, dar nu am avut timp sa le pun pe toate.
27.10.201350.6KB

 
sr 132 m carpati   v8 camioane sr si dacSR 132 M Carpati V8
26.02.201249.8KB
tv 12c , de cel putin 2 ani sta nemiscat in parcare, de 2 ani il stiu eu... vazute prin taraTV 12C , de cel putin 2 ani sta nemiscat in parcare, de 2 ani il stiu eu...
04.06.201129.2KB
1978-1980 - facelift 1979 ford mercury monarch1978-1980 - facelift
08.12.201047.7KB
model realizat de mine de ceva timp, din carton. capota se deschide. suspensie pt cei pret 50 de ronModel realizat de mine de ceva timp, din carton. Capota se deschide. Suspensie functionala. Pt cei interesati/pasionati. Pret 50 de ron
29.05.201129KB

 
salutare la toata lumea.sunt dragos din hunedoara pasionat de masini vechi si nu moment detin unSalutare la toata lumea.Sunt Dragos din Hunedoara pasionat de masini vechi si nu numai.Pentru moment detin un Fiat 1300 din 1966,am sa atasez si o poza cu masina mea. :hi:
04.06.201050.1KB
a venit cu o toba aproape noua, in comparatie cu cea veche. multumesc, alex_dr! restaurare hoinarA venit cu o toba aproape noua, in comparatie cu cea veche. Multumesc, Alex_Dr!
12.01.201264KB
cabluri frana fata, ambreiaj, am gasit cam greu originale si intacte restaurare hoinarcabluri kilometraj, frana fata, ambreiaj, acceleratie. am gasit cam greu originale si intacte
11.06.201236.1KB
minsku e bun la toate bancuri, filmulete etcminsku e bun la toate
23.01.201160.2KB

 
tm poze cu dacia sporttm
10.01.201146.6KB
azi am avut placerea sa vedem mai multe masini frumoase: de la skoda friends cu lor, o honda civicazi am avut placerea sa vedem mai multe masini frumoase: "prietenii" de la Skoda friends cu 1000MB-urile lor, o Honda Civic plus baietii cu Mantele care au reusit sa-i rezolve problemele la cea rosie :hi: si sa nu uitam "minunea" de trabantel ;)
08.08.201030.3KB
rekord clasice din resitarekord
29.08.201153.2KB
acest tv mai exista, dar este retras din vazute prin taraacest TV mai exista, dar este retras din circulatie..
08.07.201141.8KB

 
rocar 108 rd poze vechi sau reclame cu autobuze si microbuzeROCAR 108 RD
21.11.201046.2KB
se ia un se indoaie in menghina cu ciocanul de cauciuc si se face filet de 8 cu filiera si ose ia un fier-beton, se indoaie in menghina cu ciocanul de cauciuc si se face filet de 8 cu filiera si o reductie cu flexul din pacate pentru filetul de 6.
09.05.201148.7KB
curatare rezervor. la metoda 1 cu lantu am zis pas, deci, metoda 2: 3 litri de motorina si 100 decuratare rezervor. la metoda 1 cu lantu am zis pas, deci, metoda 2: 3 litri de motorina si 100 de piulite de 10 + 2 serii de cate2 minute de agitat pe toate cele 6 fetze
17.03.201136.7KB
iar aceasta la editia din 2010 al raliului carpati retro!in zona lacului sf ana , balvanyos! buna!iar aceasta la editia din 2010 al raliului Carpati Retro!In zona Lacului Sf Ana , Balvanyos!
12.02.201154.9KB

 
partea electrica: conectorii de la stop restaurare hoinarpartea electrica: conectorii de la stop
19.06.201233.6KB
volan vw bus 1974 imbracat in piele executat manual va salut pe totivolan vw bus 1974 imbracat in piele executat manual
29.11.201129KB
b poze haioase.b
26.01.201141.9KB
:x formula easter tg86:x
13.03.201329.8KB

 
de aluminiu de pe portiere, aripi fata, jgheaburi polizate, lustruite. fiat-ul 600 al lui marczelloornamentele de aluminiu de pe portiere, aripi fata, jgheaburi plafon. curatate, indreptate, polizate, lustruite.
11.12.201240.3KB
mai trebe una de-asta, sau cel putin inca un cauciuc pt. scarita. restaurare hoinarmai trebe una de-asta, sau cel putin inca un cauciuc pt. scarita.
25.02.201136.3KB
si pe langa skoda...vw golf 1 de prin lugojsi pe langa Skoda...VW Golf 1
07.08.201138.9KB
am dat cu alcool tehnic pt. a neutraliza efectele oxidului si a curata linistit in ruginei prinam dat cu alcool tehnic pt. a neutraliza efectele oxidului si a curata linistit in continuare.
20.03.201130.4KB

 
restaurare carpati c1 salutare !!!!Restaurare Carpati c1
05.08.201253.6KB
pe un deal 2011 :hi: salutpe un deal 2011 :hi:
31.12.201238KB
se vede ca este un adevarat pasionat de clasice, aceasta masina a avut nevoie de ceva munca sise vede ca propietarul este un adevarat pasionat de clasice, aceasta masina a avut nevoie de ceva munca si rabdare ca sa arate asa bine iar rezultatul este uimitor. FELICITARI!!!
28.03.201038.7KB
din pacate si cutia de viteze au fost date inainte deci va trebui sa fac rost de ele volga m-21 v8din pacate alternatorul si cutia de viteze au fost date inainte deci va trebui sa fac rost de ele
12.12.201248.3KB
InapoiInainte